€3 terug op Persil Premium. (geldt exclusief voor Jumbo)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Mario

Re: €3 terug op Persil Premium

Bericht door Mario »

suriboy schreef:
Mario schreef:Laat hier maar even weten, wie die fles gehaald heeft voor bijvoorbeeld 3,49 en er dan 3 euro voor terugkrijgt...
Zou misschien minder kunnen zijn, omdat er iets van bijstaat over: heb je gebruikgemaakt van 'n kortingsactie...???
Uit ervaring: je krijgt 3 euro teruggestort bij aanschaf van 1 fles. Heb je minder dan 3 euro voor het item betaald, dan krijg je het bedrag terug dat je hebt betaald voor 1x fles.
Ooh, dat is mooi dan! Bedankt ;)
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Mario schreef:Laat hier maar even weten, wie die fles gehaald heeft voor bijvoorbeeld 3,49 en er dan 3 euro voor terugkrijgt...
Zou misschien minder kunnen zijn, omdat er iets van bijstaat over: heb je gebruikgemaakt van 'n kortingsactie...???
Bij de Silan Supreme bij Kruidvat kreeg je toch ook 1,99 euro terug bij de 2 euro actie? ;)
Foxy13

Bericht door Foxy13 »

Ik vraag me alleen af of ze de 20% korting van a.s. woensdag toch niet aftrekken van de 3 euro.
D.w.z. dat je 0,70 minder terugkrijgt, waardoor ze 2,30 vergoeden en je alsnog 0,49 zelf betaald?
Die 20% korting van de koopavond zal namelijk specifiek op de kassabon staan als actiekorting.
Famke

Bericht door Famke »

Foxy13 schreef:Ik vraag me alleen af of ze de 20% korting van a.s. woensdag toch niet aftrekken van de 3 euro.
D.w.z. dat je 0,70 minder terugkrijgt, waardoor ze 2,30 vergoeden en je alsnog 0,49 zelf betaald?
Die 20% korting van de koopavond zal namelijk specifiek op de kassabon staan als actiekorting.
- Mag i.c.m. andere kortingsacties of aanbiedingen gebruikt worden. De korting moet àltijd zichtbaar zijn op de ingestuurde kassabon.
- Heb je gebruikgemaakt van een kortingsactie in de winkel? Dan berekenen we jouw cashback altijd over het totaalbedrag (minus de winkelkorting) van alle gekochte actieproducten.

Dus als je 1 Persil betaald zit je volgens mij niet in de problemen. Anders dan bij de AH, waar het beleid van Scoupy niet meer is 1 van Scoupy 1 van de winkel oid, maar vind dat je 50% hebt betaald voor 1 dus ook 50% minder terug krijgt als het aan hun ligt.
nikki

Bericht door nikki »

Vanmiddag gekocht bij de Kruidvat en ingediend. Inmiddels is de goedkeuring voor de € 3,-- al binnen en kost de fles dus € 0.49.
Foxy13

Bericht door Foxy13 »

We gaan het woensdag gewoon proberen inderdaad. Hopelijk volstaat de klantenkaart en is het niet verplicht om papieren kortingscoupons in te leveren. Ondanks dat we geen reclamesticker op de brievenbus hebben, wordt er hier al maanden zeer onregelmatig een folderpakket bezorgd.
feelings

Bericht door feelings »

Ook bij het Kruidvat gekocht en goedgekeurd. 3,- euro wordt overgemaakt.
irisvm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door irisvm »

Actie lijkt nu aangepast en alleen nog maar gekocht te mogen worden bij jumbo?
Famke

Bericht door Famke »

Ja die zagen de bui al waarschijnlijk hangen denk ik door het Kruidvat, AH en de discussie hier. Blijkbaar willen ze dat je de volle prijs betaald. Zet dan nicm acties en bij Nederlandse supermarkt neer.
irisvm
Has thanked: 1 time
Been thanked: 1 time

Bericht door irisvm »

Famke schreef:Ja die zagen de bui al waarschijnlijk hangen denk ik door het Kruidvat, AH en de discussie hier. Blijkbaar willen ze dat je de volle prijs betaald. Zet dan nicm acties en bij Nederlandse supermarkt neer.
Ja erg jammer.. Actie zal nu niet meer zo'n storm lopen...
Plaats reactie