€3 terug op Persil Premium. (geldt exclusief voor Jumbo)
-
Re: €3 terug op Persil Premium
Inderdaad:
"
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Jumbo supermarkt.
"
Het is dus niet interessant om volle mep te betalen bij Jumbo en vervolgens via Scoupy deels terug te vragen.
Je kan net zo goed het product kopen bij Kruidvat en ook nog eens met 20% korting a.s. woensdagavond.
Gelukkig gisteren 2 kunnen scoren en claimen.
"
- Maximaal één deelnemend product per persoon, gekocht in een Jumbo supermarkt.
"
Het is dus niet interessant om volle mep te betalen bij Jumbo en vervolgens via Scoupy deels terug te vragen.
Je kan net zo goed het product kopen bij Kruidvat en ook nog eens met 20% korting a.s. woensdagavond.
Gelukkig gisteren 2 kunnen scoren en claimen.
Jammer... dan ga ik hem dus niet uitproberen. Missen ze toch weer potentiële nieuwe klanten door zo rigide regels op te leggen. Misschien vond ik het wel het beste wasmiddel ooit.. dat zullen we nu nooit weten terug naar Robijn.
Ik ga er van uit dat zolang de actie loopt het product niet in de aanbieding komt bij Jumbo.
Hoop wel dat ze bonnen van gisteren gewoon accepteren. Gisteren via de Kruidvat website besteld en factuur die ik in mail heb ontvangen zojuist ingediend. En anders gaat hij toch echt retour, mijn te prijzig
Ik had hem vandaag ook gekocht bij kruidvat. Wilde ik hem indienen gaf de actie aan dat het nu alleen bij Jumbo is.
Ik heb even gebeld met scoupy en ze hebben mijn emailadres opgeschreven zodat ze toch gaan proberen om hem alsnog uit te betalen.
Lukt het niet dan gaan ze alsnog retour
Ik heb even gebeld met scoupy en ze hebben mijn emailadres opgeschreven zodat ze toch gaan proberen om hem alsnog uit te betalen.
Lukt het niet dan gaan ze alsnog retour
-
ik heb de bon ingediend voordat de voorwaarden werd veranderd heeft wel lang geduurd maar het is toch goedgekeurd
Een beetje kinderachtig om de voorwaarden tijdens de actie te veranderen. Je moet er toch op kunnen vertrouwen dat de voorwaarden niet steeds veranderen en je ze daarom steeds moet controleren?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Heeft iemand het telefoonnummer van Scoupy?? Op klachten via de mail wordt slecht/laat of niet gereageerd Het kan natuurlijk niet zo zijn dat je bij de kassa internet nog even moet raadplegen of ze de regels niet veranderen.