Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Hier ook binnen! Had ze ingediend op 1/2 juni.
Heeft RF dan een uitbetalingsdag per week ofzo? Ik zag in de betalingen "Reclamefolder betaling week 22" staan.
Heeft RF dan een uitbetalingsdag per week ofzo? Ik zag in de betalingen "Reclamefolder betaling week 22" staan.
Re: Garofalo pasta (verschillende soorten) voor 0,50€ (exclusief bij Jumbo) via Reclamefolder
Ik heb ook nog steeds niks terug. Zelfde datum als jij.B2B schreef:5-6 spaarpot laten uitbetalen.
Nog niet binnen.
Meer mensen daar last van?
De Garofalo pasta actie schijnt weer open te staan, maar deze keer krijg je per soort alleen 1€ terug.
Zo staat het in ieder geval in mijn app.
-
- Has thanked: 90 times
- Been thanked: 22 times
Klopt bij mij hier ook.AmeGrunn schreef:De Garofalo pasta actie schijnt weer open te staan, maar deze keer krijg je per soort alleen 1€ terug.
De doner kebab kan alleen vandaag nog
Inmiddels al binnen? Ik wacht ook nog..Marleen schreef:Ik heb ook nog steeds niks terug. Zelfde datum als jij.B2B schreef:5-6 spaarpot laten uitbetalen.
Nog niet binnen.
Meer mensen daar last van?
Heeft iemand zijn uitbetalingen van 5/6 ondertussen ontvangen?
Ik wacht namelijk ook. De mijne zijn verwerkt op 5/6. Maar ik heb niks meer gehoord/gezien sindsdien ..
Ik wacht namelijk ook. De mijne zijn verwerkt op 5/6. Maar ik heb niks meer gehoord/gezien sindsdien ..
Phew, gelukkig dus niet de enige.B2B schreef:Nope ook nog niet binnen.
Ik had gisteren geprobeerd Reclamefolder te bellen, maar pas vanochtend ging iemand aan de telefoon. Die adviseerde me om een e-mail te sturen en erin te zetten dat er meer mensen zijn die dit probleem hebben. Dat heb ik dus net gedaan, met een screenshot van de verwerkte uitbetalingen van 5 juni die ik nog niet binnen heb. Afwachten dus.