Scoupy Exclusief voor jou: Wagner Big Pizza voor 1 euro
-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
Scoupy Exclusief voor jou: Wagner Big Pizza voor 1 euro
https://scoupy.com/nl//#/geld-terug/wag ... 1/49317/co
Probeer Wagner BIG Pizza voor €1. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
De pizza voor de stevige trek! De bodem is extra dik en heerlijk luchtig – en het beleg: lekker veel van onze wel bekende hartige en sappige ingrediënten. Dat is BIG Pizza in Amerikaanse stijl van Original Wagner. Gewoon reusachtig!
Deze actie is geldig op verschillende varianten. Vind jouw favoriet en probeer deze voor maar €1.
Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
- Let op, de Wagner BIG Pizza is verkrijgbaar in onderstaande winkels:
Jumbo, Plus, Coop, SPAR, Vomar, Agrimarkt, Boni, DEEN, DekaMarkt, Dirk, EMTÉ, Hoogvliet, Jan Linders, MCD, Nettorama en Poiesz
- Alleen geldig op Wagner BIG Pizza X-tra Cheese, Wagner BIG Pizza Hawaii, Wagner BIG Pizza Cheese & Onion, Wagner BIG Pizza Burgerstyle, Wagner BIG Pizza Texas, Wagner BIG Pizza Tuna, Wagner BIG Pizza Boston, Wagner BIG Pizza Western, Wagner BIG Pizza Supreme, Wagner BIG Pizza BBQ-Chicken.
Probeer Wagner BIG Pizza voor €1. SCOUPY stort het resterende bedrag terug.
De pizza voor de stevige trek! De bodem is extra dik en heerlijk luchtig – en het beleg: lekker veel van onze wel bekende hartige en sappige ingrediënten. Dat is BIG Pizza in Amerikaanse stijl van Original Wagner. Gewoon reusachtig!
Deze actie is geldig op verschillende varianten. Vind jouw favoriet en probeer deze voor maar €1.
Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen.
- Let op, de Wagner BIG Pizza is verkrijgbaar in onderstaande winkels:
Jumbo, Plus, Coop, SPAR, Vomar, Agrimarkt, Boni, DEEN, DekaMarkt, Dirk, EMTÉ, Hoogvliet, Jan Linders, MCD, Nettorama en Poiesz
- Alleen geldig op Wagner BIG Pizza X-tra Cheese, Wagner BIG Pizza Hawaii, Wagner BIG Pizza Cheese & Onion, Wagner BIG Pizza Burgerstyle, Wagner BIG Pizza Texas, Wagner BIG Pizza Tuna, Wagner BIG Pizza Boston, Wagner BIG Pizza Western, Wagner BIG Pizza Supreme, Wagner BIG Pizza BBQ-Chicken.
Re: Scoupy Exclusief voor jou: Wagner Big Pizza voor 1 euro
Niet echt handig om dit te delem hé.
Niet iedereen lan er dus gebruik van maken.
Beetje blij maken met een dode mus dus.....
Overigens staat ook duidelijk gevraagd om de actie niet te delen,
Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen

Exclusief voor jou-acties zijn persoonsgebonden en daarom alleen zichtbaar in jouw overzicht van cashback-acties. Om teleurstelling te voorkomen willen wij je dan ook vragen om deze persoonlijke actie niet te delen
-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
Dat het een Exclusief voor jou is staat duidelijk aangegeven (zoals bij andere Exclusief voor jou hier) en algemeen bekend is dat niet iedereen deze altijd krijgt. Voor degene die deze niet hebben, hebben wel nu zo de mogelijkheid om het merk zn te liken.Stamper schreef:Niet echt handig om dit te delem hé.
Ik vind het juist handig om gelijk te kijken of je zelf ook de aanbieding in je account hebt, om dan gelijk teleurgesteld te worden omdat je de aanbieding helaas niet hebt gekregen ... 

- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Wat moeten we dan zeggen????
Kijk effe in je scoupy account of je ook een nieuwe geheime actie hebt?
Er staat toch bij dat hij niet voor iedereen is.
Het is alleen maar handig omdat je dan effe kan kijken of jij ook erbij hoort.
We zijn geen schapen.
Kijk effe in je scoupy account of je ook een nieuwe geheime actie hebt?
Er staat toch bij dat hij niet voor iedereen is.
Het is alleen maar handig omdat je dan effe kan kijken of jij ook erbij hoort.
We zijn geen schapen.
-
- Been thanked: 1 time
Wat ook wel eens is gebeurt bij mij dat er een exclusief voor jou actie werd geplaatst dat hij bij mij niet in de app stond en enige tijd later bijvoorbeeld een week stond hij ineens wel tussen mijn acties. Dus ik vind het wel handig als zoiets vermeld wordt.AmeGrunn schreef:Ik vind het juist handig om gelijk te kijken of je zelf ook de aanbieding in je account hebt, om dan gelijk teleurgesteld te worden omdat je de aanbieding helaas niet hebt gekregen ...
Zonet toch nog de aanbieding gekregen! Ik haal het morgen op, nu veel te warm ...
hier ook vandaag nog in mijn account gekregen.
Daarom zie ik de "speciaal voor jou" aanbiedingen hier graag staan.
Soms is hij ook voor mij, soms niet.
Daarom zie ik de "speciaal voor jou" aanbiedingen hier graag staan.
Soms is hij ook voor mij, soms niet.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Blijf deze 'exclusief voor jou' acties wel delen ajb.
Het is mij namelijk al meerdere keren overkomen dat ik, nadat ik de actie geliked had, hem alsnog zelf kreeg!
Het is mij namelijk al meerdere keren overkomen dat ik, nadat ik de actie geliked had, hem alsnog zelf kreeg!
- Natasja79v
Ook vanochtend stond deze bij mij erin! Bedankt voor het delen, nu was ik er op bedacht. Zag het in de winkel nog, dus gelijk mee kunnen nemen, al ingediend en goedgekeurd.