Jumbo vers is vers 2017
Re: Jumbo vers is vers 2017
Contact met hoofdkantoor gehad ze mogen stickers er niet afhalen
Doen ze t wel heb je recht op nieuwe plant of bos bloemen waar wel datum opstaat!
Doen ze t wel heb je recht op nieuwe plant of bos bloemen waar wel datum opstaat!
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
En jij gaat werkelijk die discussie voeren met de medewerker?
Als ze je vervelend gaan vinden zeggen ze gewoon dat je zoekt.
Krijg je niets meer mee.
Hier staat er trouwens geen datums meer op de planten en bloemen.
Als ze je vervelend gaan vinden zeggen ze gewoon dat je zoekt.
Krijg je niets meer mee.
Hier staat er trouwens geen datums meer op de planten en bloemen.
Berichtdoor Stamper » zo 18 jun 2017, 18:54
20 is de week
En a tm g is de dag
Dus bv
is week 19 op Dinsdag
Tot zover snapte ik het maar wanneer is de datum nu verstreken b.v het is nu week is 25 , als er nu dus nog een week 20 kan je die dan gratis meenemen? (sorry hoor probeer het door te krijgen
)
20 is de week
En a tm g is de dag
Dus bv
is week 19 op Dinsdag
Tot zover snapte ik het maar wanneer is de datum nu verstreken b.v het is nu week is 25 , als er nu dus nog een week 20 kan je die dan gratis meenemen? (sorry hoor probeer het door te krijgen

-
woont er hier iemand in bedum groningen dan moet je ff bij de metworsten kijken en heinz mosterd allemaal over de datum dus vers mee
Ik was gisteren bij de Jumbo en heb de 7 zekerheden folder eens meegenomen. Vooral de laatste pagina lijkt me interessant.
bron: Versie folder 7 Zekerheden: V9.
bron: Versie folder 7 Zekerheden: V9.
- Bijlagen
-
- 002_001.jpg (95.92 KiB) 6200 keer bekeken
Datum van vandaag beleg, meerdere meegdkregen. Pizza vers Jumbo half over datu! Niruwe meegekregen zonder commentaat
-
- Been thanked: 1 time
carlaM schreef:Datum van vandaag beleg, meerdere meegdkregen. Pizza vers Jumbo half over datu! Niruwe meegekregen zonder commentaat
Misschien een domme vraag maar hoe kan een pizza half over de datum zijn?
ik denk dat het een halve pizza was.
Die hebben ze in de koeling bij Jumbo
Die hebben ze in de koeling bij Jumbo
bij onze jumbo verkopen ze zelfs de 1 dag overdatum producten met een kortingssticker erop want "weggooien is zonde" en "de klant wil het graag kopen" en ze gaan dus tegen hun eigen 7 zekerheden in
ook hetzelfde met vlees etc dat "vandaag" op moet.
De groentetas hebben ze ook niet meer dus als je iets tegenkomt met een schimmelplek dan krijg je er een goede van mee.
verder kwam ik vroeger wel eens overdatum producten tegen gewoon tijdens het boodschappen doen ( te weinig tijd om er naar te gaan zoeken ) maar nu letten ze er denk ik extra goed op want al maanden niks gezien en komt er meteen een sticker met lager bedrag op en hup de bak in

De groentetas hebben ze ook niet meer dus als je iets tegenkomt met een schimmelplek dan krijg je er een goede van mee.
verder kwam ik vroeger wel eens overdatum producten tegen gewoon tijdens het boodschappen doen ( te weinig tijd om er naar te gaan zoeken ) maar nu letten ze er denk ik extra goed op want al maanden niks gezien en komt er meteen een sticker met lager bedrag op en hup de bak in

Babs, sorry, wilde snel plaatsen, inderdaad een halve verse pizza, over datum