Bij AH zijn ze nu 1+1 gratisAmeGrunn schreef:Het is weer pizzadag vandaag!
De bon staat weer in de app.
Scoupy alleen vandaag 30 juni Dr. Oetker Big Americans voor €1,50
Re: Scoupy alleen vandaag 30 juni Dr. Oetker Big Americans voor €1,50
Het is weer pizzadag!
De bon staat weer online in de app.

De bon staat weer online in de app.
-
- Been thanked: 1 time
Ik heb toch een vraagje hoe kan het toch dat jullie dit al een aantal dagen voordat de actie er is al weten dat de pizzadag weer komt en op welke datum hij komt.Famke schreef:Scoop van Scoupy: 28 juli as is het weer Pizzadag.
BabsMeijers schreef:Ik heb toch een vraagje hoe kan het toch dat jullie dit al een aantal dagen voordat de actie er is al weten dat de pizzadag weer komt en op welke datum hij komt.Famke schreef:Scoop van Scoupy: 28 juli as is het weer Pizzadag.
-
- Been thanked: 1 time
@willy13 Welke pagina op Facebook dan?willy13 schreef:BabsMeijers schreef:Ik heb toch een vraagje hoe kan het toch dat jullie dit al een aantal dagen voordat de actie er is al weten dat de pizzadag weer komt en op welke datum hij komt.Famke schreef:Scoop van Scoupy: 28 juli as is het weer Pizzadag.
Laatst gewijzigd door BabsMeijers op wo 26 jul 2017, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
In dit geval niet. Bij mij mail van Scoupy met de hint aan iemand die ik ken.willy13 schreef:BabsMeijers schreef:Ik heb toch een vraagje hoe kan het toch dat jullie dit al een aantal dagen voordat de actie er is al weten dat de pizzadag weer komt en op welke datum hij komt.Famke schreef:Scoop van Scoupy: 28 juli as is het weer Pizzadag.