Probeer nu gratis 1L Coca-Cola zero sugar
Re: Probeer nu gratis 1L Coca-Cola zero sugar
Ik heb het bedrag ook vandaag op mijn rekening gehad.Famke schreef:Vandaag al weer terug op mijn rekening.
ondanks juiste barcode werkt link verder niet
na intikken van barcode (554533 )werkt link verder niet, zijn daar meer problemen mee?
Re: Gratis Coca Cola Zero Sugar
ik heb ook geprobeerd om op "inloggen" te klikken, geen effect. Met deze actie, die nu gestart is, nog niet eerder mee gedaan.Famke schreef:Ben je ingelogd? Heb je al eerder meegedaan met de door mij gemelde actie?
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Probeer eens op uitloggen te klikken dan opnieuw inloggen en ean code ingeven of in een andere browser te doen.koekje schreef:ik heb ook geprobeerd om op "inloggen" te klikken, geen effect. Met deze actie, die nu gestart is, nog niet eerder mee gedaan.Famke schreef:Ben je ingelogd? Heb je al eerder meegedaan met de door mij gemelde actie?
Helaas, uitloggen lukt niet ik zie alleen "inloggen" en "menu" staan, beide werken niet. Een andere browser lukt ook niet. Heb ook al cookies verwijderd en opnieuw PC gestart.Famke schreef:Probeer eens op uitloggen te klikken dan opnieuw inloggen en ean code ingeven of in een andere browser te doen.koekje schreef:ik heb ook geprobeerd om op "inloggen" te klikken, geen effect. Met deze actie, die nu gestart is, nog niet eerder mee gedaan.Famke schreef:Ben je ingelogd? Heb je al eerder meegedaan met de door mij gemelde actie?
Met een ander laptop, telefoon, computer?koekje schreef:Helaas, uitloggen lukt niet ik zie alleen "inloggen" en "menu" staan, beide werken niet. Een andere browser lukt ook niet. Heb ook al cookies verwijderd en opnieuw PC gestart.Famke schreef:Probeer eens op uitloggen te klikken dan opnieuw inloggen en ean code ingeven of in een andere browser te doen.koekje schreef:
ik heb ook geprobeerd om op "inloggen" te klikken, geen effect. Met deze actie, die nu gestart is, nog niet eerder mee gedaan.
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
Re: Probeer nu gratis 1L Coca-Cola zero sugar
Heb het geprobeerd en bij mij werkt de eerste link en als ik de barcode invul en op volgende klik kom ik op het inlogscherm.
Geen enkel probleem.
Geen enkel probleem.