Gratis zakje Knorr Spaghetti Bolognese mix
Re: Gratis zakje Knorr Spaghetti Bolognese mix
Bedankt voor de tip, maar bij mij doet de link het niet, helaas!
-
gisteren aangevraagd en kon ook nog een iemand doorgeven die ik er ook een gunde
Bij mij inmiddels ook gelukt, bedankt! Meteen mijn moeders e-mail ook doorgegeven!
Het is me gelukt om een zakje aan te vragen, maar pas bij de tweede poging, de eerste keer deed hij eindeloos lang.
Nooit ontvangen, maar vandaag wel een enquete hierover.... dat wordt een beetje lastig dus 

-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 3 times
Ook nooit ontvangen maar wel 5 x een bericht van Knorr in mijn spam...zag er raar uit dus bij mij....deleteAnircha schreef:Nooit ontvangen, maar vandaag wel een enquete hierover.... dat wordt een beetje lastig dus
Hier hetzelfde, nooit ontvangen, wel een e-mail over hoe het bevallen is....
dan klik je op hun link....scrollt helemaal naar onder, zonder de vragen te beantwoorden, en dan klik je op CONTACT...vervolgens kan je dan 30 dingen ofzo invullen met je klacht, en dan is het weer afwachten, hoe het verder gaat, of er nog ooit iets komt...(en dat allemaal voor zo'n zakje, die bij AH soms in de bonus zijn, 2e gratis, prijs komt dan op zo'n 60 eurocent per zakje.....
Nou Unilever.....beursgenoteerd....dat zou toch wel beter mogen!!!!
dan klik je op hun link....scrollt helemaal naar onder, zonder de vragen te beantwoorden, en dan klik je op CONTACT...vervolgens kan je dan 30 dingen ofzo invullen met je klacht, en dan is het weer afwachten, hoe het verder gaat, of er nog ooit iets komt...(en dat allemaal voor zo'n zakje, die bij AH soms in de bonus zijn, 2e gratis, prijs komt dan op zo'n 60 eurocent per zakje.....

Nou Unilever.....beursgenoteerd....dat zou toch wel beter mogen!!!!
Hier ook aangevraagd en nooit ontvangen.
Heb ze een email gestuurd,ben benieuwd of ik antwoord krijg
Heb ze een email gestuurd,ben benieuwd of ik antwoord krijg