OT proefpakket Purina Beyond voor hond ontvangen

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Plaats reactie
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

OT proefpakket Purina Beyond voor hond ontvangen

Bericht door AmeGrunn »

Ik heb zonet via DHL een proefpakket Purina Beyond gekregen. In de doos was een grote zak Purina Beyond Simply 9 Kip van 3 kg en een klein zakje van 250 g Purina Beyond Simply 9 Kip.

Ik weet niet eens meer wanneer ik het formulier ingevuld heb, maar ik geloof het was een reclame button op Facebook ...
ikka
Has thanked: 5 times

Re: OT proefpakket Purina Beyond voor hond ontvangen

Bericht door ikka »

Ik heb gegoogeld en kwam hier op uit:
Ik weet niet of je het van pets place hebt gekregen.
https://petsplace.nl/oproep-purina?utm_ ... =affiliate
Honden gezocht voor Beyond testpanel

Pets Place is op zoek naar 100 honden die het nieuwe voer Purina Beyond willen testen. Beyond is hondenvoeding op basis van geselecteerde natuurlijke ingrediënten. Het is 100% compleet natuurlijk hondenvoer.

Purina Beyond is er in 2 verschillende smaken, kip en lam. Wij zoeken 50 honden die kip willen testen en 50 honden voor lam. Deze 2 varianten zijn geschikt voor volwassen honden. Opgeven is heel simpel, je hoeft alleen maar onderstaand formulier in te vullen!

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor dit testpanel! Alle testers ontvangen van ons persoonlijk bericht per email
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

ikka schreef:Ik heb gegoogeld en kwam hier op uit:
Ik weet niet of je het van pets place hebt gekregen.
https://petsplace.nl/oproep-purina?utm_ ... =affiliate
Honden gezocht voor Beyond testpanel

Pets Place is op zoek naar 100 honden die het nieuwe voer Purina Beyond willen testen. Beyond is hondenvoeding op basis van geselecteerde natuurlijke ingrediënten. Het is 100% compleet natuurlijk hondenvoer.

Purina Beyond is er in 2 verschillende smaken, kip en lam. Wij zoeken 50 honden die kip willen testen en 50 honden voor lam. Deze 2 varianten zijn geschikt voor volwassen honden. Opgeven is heel simpel, je hoeft alleen maar onderstaand formulier in te vullen!

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden voor dit testpanel! Alle testers ontvangen van ons persoonlijk bericht per email
Nee, dat was het niet. Er stond 'actiesite' op de doos en een A4 plakker van Purina Beyond. Ik heb ook geen e-mail gehad dat ik het pakket zou krijgen. Alleen na inschrijving dat de inschrijving gelukt was.
Ik denk zeker te weten dat het via een reclamebericht op Facebook was.
Famke
Has thanked: 31 times
Been thanked: 34 times

Bericht door Famke »

Er was ook een bol.com actie voor het testen. Maar die doen er vaak een brief met logo bij.

http://www.xgratis.nl/forum/viewtopic.p ... com#p33118
san 1960

Bericht door san 1960 »

ik heb het ook vorige week ontvangen en was ook aan het zoeken waar ik aan mee had gedaan,tot heden weet ik het nog niet
testpiet

Bericht door testpiet »

Een aantal maanden geleden, was er ook een actie van purina pro plan en daarbij kon je 4 weken lang voer uit testen, ging om een grote zak. Omdat een aantal mensen te laat waren kregen ze een mailtje dat ze mee konden doen met de actie van beyond. De actie van Bol.com werd een aantal weken terug bezorgd in een doosje van beyond met een brief van bol.com, maar deze zak was nog geen 2 kilo.
Plaats reactie