GRATIS Optimel Cadeau
Re: GRATIS Optimel Cadeau
Heb deze zelf nog steeds niet gehad ook niet naar meerdere keren mailen/bellen met Euro sparen.
Kan op ontdek je cadeau drukken en dan zie je alleen de lopende geld terug acties van de Optimel herfst variant en de recovery shake?
Kan op ontdek je cadeau drukken en dan zie je alleen de lopende geld terug acties van de Optimel herfst variant en de recovery shake?
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar vandaag stond er Vifit naturel yoghurt een beker van 500 ml/gram in mijn account.
Ze hebben deze handmatig toe laten voegen.
-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Mijn dochter heeft ook niets gehad. Ik zelf wel. Heeft misschien dus toch zin om er een berichtje over te sturen. Hoe heb je contact gezocht met resultaat?Mariette schreef:Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar vandaag stond er Vifit naturel yoghurt een beker van 500 ml/gram in mijn account.
Miranda schreef:Mijn dochter heeft ook niets gehad. Ik zelf wel. Heeft misschien dus toch zin om er een berichtje over te sturen. Hoe heb je contact gezocht met resultaat?Mariette schreef:Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad maar vandaag stond er Vifit naturel yoghurt een beker van 500 ml/gram in mijn account.
IK heb gewoon 0800-0765 gebeld en eindeloos gevraagd hoe het in elkaar stak. Uiteindelijk kon de medewerkster zien dat het nog niet in mijn account toegevoegd was, ze heeft het bij het bedrijf dat het via internet regelde uitgezet via de backoffice en toen was het heel vlug geregeld. Zag het eerder in mijn account staan dan dat ik de mail terug had ontvangen.
Dus succes er mee want het loopt nog t/m aanstaande woensdag.