Gratis zakje Knorr Spaghetti Bolognese mix

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
Annett

Re: Gratis zakje Knorr Spaghetti Bolognese mix

Bericht door Annett »

Marry schreef:
Anircha schreef:Nooit ontvangen, maar vandaag wel een enquete hierover.... dat wordt een beetje lastig dus :)
Ook nooit ontvangen maar wel 5 x een bericht van Knorr in mijn spam...zag er raar uit dus bij mij....delete

Ik vond het ook al zo verdacht, de e-mail was niet echt mooi opgemaakt, had een "rare" afzender en ik kreeg er ook meerdere....direct verwijderd zonder op de link te klikken, dacht dat het phishing was...heb trouwens ook nog geen zakje ontvangen.
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Bericht door BabsMeijers »

Anircha schreef:Nooit ontvangen, maar vandaag wel een enquete hierover.... dat wordt een beetje lastig dus :)
Ik heb even navraag gedaan bij Knorr en dit was hun antwoord: Hoi Babs, bedankt voor je bericht. Er is een kleine vertraging geweest in de verzending, maar de pakketjes zullen binnen een paar dagen bij jou in de bus zitten!
Geniet ervan alvast!
Groetjes, Knorr
Hortensia

Bericht door Hortensia »

Leuke aktie! Bedankt voor het plaatsen. Heb het hier ook aangevraagd. Ben benieuwd!
san 1960

Bericht door san 1960 »

ik heb een mailtje gestuurd en ook mail terug gehad

Geachte mevrouw

Hartelijk dank voor uw reactie van 16 oktober aan Knorr over de aanvraag van de Natuurlijk Lekker Mix Voor Spaghetti Bolognese.

Wat leuk dat u de mix heeft aangevraagd! Wij begrijpen dat u deze nog niet heeft ontvangen en graag wilt weten wanneer u deze kunt verwachten. Vanwege de populariteit van deze actie is er wat vertraging ontstaan in het verzenden.Onze excuses voor het ongemak.

Wij verwachten dat de mix eind volgende week bezorgd wordt. Uiteraard stellen wij het op prijs als u na het gebruiken van de saus ons uw mening hierover geeft zoals gevraagd in de email die u heeft ontvangen.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij het graag. Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur bereikbaar op gratis telefoonnummer 0800 - 0223055. Uiteraard kunt u ook antwoorden op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Monique van der Steen
Knorr Consumentenservice
minie

Bericht door minie »

deze heb ik van de week ontvangen
sjaak van de Hoek
Has thanked: 17 times
Been thanked: 9 times

Bericht door sjaak van de Hoek »

minie schreef:deze heb ik van de week ontvangen
Hier heeft de buurvrouw heeft hem vandaag wel ontvangen , maar wij ( nog ) niet.
BabsMeijers
Been thanked: 1 time

Bericht door BabsMeijers »

sjaak van de Hoek schreef:
minie schreef:deze heb ik van de week ontvangen
Hier heeft de buurvrouw heeft hem vandaag wel ontvangen , maar wij ( nog ) niet.
Ik ook nog niet maar er is wat vertraging geweest rondom het versturen volgens Knorr zou ik hem volgende week ontvangen.
Alwiene

Bericht door Alwiene »

Annett schreef:
Marry schreef:
Ook nooit ontvangen maar wel 5 x een bericht van Knorr in mijn spam...zag er raar uit dus bij mij....delete

Ik vond het ook al zo verdacht, de e-mail was niet echt mooi opgemaakt, had een "rare" afzender en ik kreeg er ook meerdere....direct verwijderd zonder op de link te klikken, dacht dat het phishing was...heb trouwens ook nog geen zakje ontvangen.
Oh dat lag dus niet aan mij, ik vond dat mailtje er ook al zo scam achtig uit zien dat ik het vertikt heb de link aan te klikken!
Jacky's
Has thanked: 13 times
Been thanked: 10 times

Bericht door Jacky's »

Binnen in de brievenbus en nu dus in huis, 't is vandaag officiële boerenkooldag, blijkbaar, dus morgen wordt spaghetti bolognese dag, hoopte op rokjesdag
Lia

Bericht door Lia »

Vandaag ontvangen!
Plaats reactie