Ja, ik heb de laatste tijd ook al wat rare dingen met ze gehad. Kassabonnen afgekeurd omdat ze al gebruikt waren, wat
dus niet zo was. Moet je dan weer gaan mailen. Ook duurt het veel langer voordat ze reageren.
Buijsje schreef:Ja, ik heb de laatste tijd ook al wat rare dingen met ze gehad. Kassabonnen afgekeurd omdat ze al gebruikt waren, wat
dus niet zo was. Moet je dan weer gaan mailen. Ook duurt het veel langer voordat ze reageren.
Ik had laatst een product gescanned via de Scoupy app en het was groen, dus goed, maar het werd afgekeurd met reden "verkeerde productvariant". Nog een keer ingediend en toen was het goed....vroeg mij al af, of ze de kassabonnen handmatig controleren of dat het automatisch gaat.
Buijsje schreef:Ja, ik heb de laatste tijd ook al wat rare dingen met ze gehad. Kassabonnen afgekeurd omdat ze al gebruikt waren, wat
dus niet zo was. Moet je dan weer gaan mailen. Ook duurt het veel langer voordat ze reageren.
Ik had laatst een product gescanned via de Scoupy app en het was groen, dus goed, maar het werd afgekeurd met reden "verkeerde productvariant". Nog een keer ingediend en toen was het goed....vroeg mij al af, of ze de kassabonnen handmatig controleren of dat het automatisch gaat.