Scoupy exclusief voor jou Activia granen van €1,99 voor €0
Scoupy exclusief voor jou Activia granen van €1,99 voor €0
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/acti ... 0/49579/co
Alleen geldig op Activia Granen Muesli (4 x 125 gram), Hazelnoot Quinoa (4 x 125 gram), Activia Granen (4 x 125 gram) of Activia Granen Walnoot Maanzaad (4 x 125 gram).
Alleen geldig op Activia Granen Muesli (4 x 125 gram), Hazelnoot Quinoa (4 x 125 gram), Activia Granen (4 x 125 gram) of Activia Granen Walnoot Maanzaad (4 x 125 gram).
Re: Scoupy exclusief voor jou Activia granen van €1,99 voor €0
Exclusief voor jou betekent eigenlijk dat bijna niemand hier aan mee kan doen?
Correct.
Enkel diegene die het in hun account hebben staan.
Enkel diegene die het in hun account hebben staan.
- Natasja79v
Volgens mij kunnen er best veel aan mij doen hoor. Hier in ieder geval mijn moeder en schoonmoeder wel. Ik toevallig niet.mw22 schreef:Exclusief voor jou betekent eigenlijk dat bijna niemand hier aan mee kan doen?
Ik niet, partner en vader wel dus best veel mensen denk ik inderdaad!
Afgekeurd wegens verkeerde product
Heb toch echt de goede gekocht,dus maar even gemaild.

Heb toch echt de goede gekocht,dus maar even gemaild.
Een heerlijk papje! Ik had deze aanbieding ook. Bij AH is hij deze week in de bonus; 2 x 4-pakjes voor €3
Ik had 1 granen variant genomen en 1 andere. Kreeg toch €1,99 terug ipv €1,50 wat hij nu in deze aanbieding kost.
Ik had 1 granen variant genomen en 1 andere. Kreeg toch €1,99 terug ipv €1,50 wat hij nu in deze aanbieding kost.
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Wow, dat ging snel! De Activia Granen-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 16-12-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 16-12-2017. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.