Probeer gratis Vifit Drinkyoghurt of Goedemorgen multipack (4 x 250 ml)!
Re: Probeer gratis Vifit Drinkyoghurt of Goedemorgen multipack (4 x 250 ml)!
Ik kan ze ook maar niet vinden, mocht iemand ze in Zwolle tegenkomen dan hoor ik het héél graag!
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Jumbo al geprobeerd? Daar heb ik ze gevonden, was wel in de randstadAlwiene schreef:Ik kan ze ook maar niet vinden, mocht iemand ze in Zwolle tegenkomen dan hoor ik het héél graag!
-
- Been thanked: 2 times
Voor wie het gemist had, is er pas later aan toegevoegd.De Vifit multipacks zijn verkrijgbaar bij de grotere Jumbo-supermarkten, de Hoogvliet en de Deen.
Ik heb ze zelf online besteld bij Jumbo.
Ik had een tijdstip uitgekozen met 1 euro bestelkosten maar er wordt weer 1 euro van afgetrokken als je voor een bepaald tijdstip je bestelling niet meer wijzigt.
(dat krijg je als keuze na je bestelling)
Ik had een tijdstip uitgekozen met 1 euro bestelkosten maar er wordt weer 1 euro van afgetrokken als je voor een bepaald tijdstip je bestelling niet meer wijzigt.
(dat krijg je als keuze na je bestelling)
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Hoogvliet supermarkten hebben het hier niet in hun assortiment. Dus contact gehad met hun hoofdkantoor hierover. Jumbo is hier redelijk groot, maar heeft het nog steeds ook niet.liamito schreef:Voor wie het gemist had, is er pas later aan toegevoegd.De Vifit multipacks zijn verkrijgbaar bij de grotere Jumbo-supermarkten, de Hoogvliet en de Deen.
Bij diverse Jumbo's nog geen succes. Dan volgende keer dat ik bij Deen ben maar even kijken, bedankt!
nergens te vinden in regio Kennemerland wel grotere verpakkingen!
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 3 times
Jumbo Heemskerk heeft beide smaken. Maar ze bestellen er maar een paar, dus snel opAlberto schreef:nergens te vinden in regio Kennemerland wel grotere verpakkingen!
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Eindelijk gevonden in het Groene Hart vd Randstad. Maar inderdaad ze bestellen er maar een paar omdat de tht erg kort is.
-
- Been thanked: 2 times
Dat lijkt me niet het voornaamste probleem. Mijn multipack had nog bijna een marge van een maandFamke schreef:Eindelijk gevonden in het Groene Hart vd Randstad. Maar inderdaad ze bestellen er maar een paar omdat de tht erg kort is.