Je mag wel het product in een actie kopen maar je krijgt niet meer dan €3,49 uitbetaald / terug betaald.Sue-tje schreef:Zo te lezen kan je niet met acties meedoen. Jammer ivm de AH actie nu. Maar wel weer een fles gratis halen morgen
Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)
-
- Been thanked: 1 time
Re: Robijn: Wasverzachter van €3,49* voor €0 (Exclusief voor jou)
Bij mij meteen goedgekeurd.
Terwijl ik ook met de andere actie hebt meegedaan.
De 1+1 gratis bij ah kan je wel doen.
Gewoon 1 halen,bon indienen en naar ah de andere ophalen onder de mom van" vergeten dat 1+1 gratis was...."
Gewoon 1 halen,bon indienen en naar ah de andere ophalen onder de mom van" vergeten dat 1+1 gratis was...."
Ik was heel erg aan het twijfelen, maar ben toch overstag gegaan en heb vandaag een fles gekocht.
Binnen 1:10h was het goedgekeurd, ondanks dat ook ik aan https://probeerrobijn.nl/ had deelgenomen.
Binnen 1:10h was het goedgekeurd, ondanks dat ook ik aan https://probeerrobijn.nl/ had deelgenomen.
Indien je de actie van SCOUPY hebt, die van hettestpanel is hetzelfde. Als je aan die meedoet mag je dus niet meedoen met de actie van SCOUPY. Wanneer je aan de actie van november hebt meegedaan mag je eigenlijk ook niet meedoen aan die van hettestpanel. Bij hoge uitzondering is mijn deelname handmatig verwerkt door SCOUPY. SCOUPY doet dus via verschillende organen het terugbetalen regelen begrijp ik? Want elke keer als ik iets doe wat echt niet SCOUPY betreft, denk aan hettestpanel, krijg ik antwoord van SCOUPY. Overigens heb ik dus de actie van hettestpanel gepakt ivm de cashback van de Zwitsal. Die kost meer
-
bonuskaart vergeten en bonuskorting handmatig bij de servicebalie claimen is makkelijkerLia schreef:Bij mij meteen goedgekeurd.

Als ik de bonuskaart ben vergeten,scannen ze hun eigen bonuskaart?enweereentje schreef:bonuskaart vergeten en bonuskorting handmatig bij de servicebalie claimen is makkelijkerLia schreef:Bij mij meteen goedgekeurd.
Nee, gewoon zeggen dat je geen bonuskaart ingevoerd wilt hebben.Lia schreef:Als ik de bonuskaart ben vergeten,scannen ze hun eigen bonuskaart?enweereentje schreef:bonuskaart vergeten en bonuskorting handmatig bij de servicebalie claimen is makkelijkerLia schreef:Bij mij meteen goedgekeurd.
niet gehad, deze exclusief voor jou, maar voorraad nog in huis.....
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 14 times
heb ook geen mail gehad met deze actie exclusief voor jou. Het staat echter gewoon in mijn acount. (zonder excl. voor jou aanduiding)niet gehad, deze exclusief voor jou, maar voorraad nog in huis.....
Vandaag gekocht en ingediend, binnen 3 kwartier goedkeuring. Hetzelfde geld ook voor een vriend voor wie ik dit regel.
ik had 'm niet in de mail, en niet in het account.......Jacky's schreef:heb ook geen mail gehad met deze actie exclusief voor jou. Het staat echter gewoon in mijn acount. (zonder excl. voor jou aanduiding)niet gehad, deze exclusief voor jou, maar voorraad nog in huis.....
Vandaag gekocht en ingediend, binnen 3 kwartier goedkeuring. Hetzelfde geld ook voor een vriend voor wie ik dit regel.