Check Barilla pasta bij AH & verdien €1,50 + 100% cashback (Scoupy)

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
AmeGrunn

Check Barilla pasta bij AH & verdien €1,50 + 100% cashback (Scoupy)

Bericht door AmeGrunn »

Leuk en eenvoudig 100% cashback of cash verdienen tijdens het boodschappen doen? Dat doe je nu ook met SCOUPY. Lees snel verder hoe je mee kunt doen!

Je hebt vast al wel eens deelgenomen aan cashback-acties van SCOUPY, waarmee je snel en simpel geld terugkrijgt bij bepaalde producten. Nu kun je nu ook cashbacks of cash verdienen als Scoupy Winkel Checker!

Wat is Scoupy Winkel Checker?
Wanneer je meedoet aan een Scoupy Winkel Checker opdracht, kun je een beloning (cashbacks of cash) verdienen met het uitvoeren van eenvoudige opdrachten op je smartphone! Je laat ons bijvoorbeeld weten of een product te koop is bij een bepaalde supermarkt of maakt foto's van een specifiek productschap in de winkel.
Wanneer je de opdracht goed hebt uitgevoerd, ontvang je binnen 48 uur het geld op je rekening! Wacht niet te lang met claimen, per winkel hebben we slechts 1 beloning beschikbaar!

Barilla Winkel Checker
Voor deze Winkel Checker willen we graag weten in welke winkels van Albert Heijn Barilla-pasta te koop is. Per winkel is 1 gratis product (indien te koop) beschikbaar + een beloning van €1,50 per opdracht. Je maakt met je smartphone diverse foto's in een Albert Heijn-winkel van Barilla-pasta en beantwoordt 5 eenvoudige vragen. Wanneer je de opdracht goed hebt uitgevoerd, ontvang je binnen 48 uur het geld op je rekening!

Lijkt het jou leuk om eenvoudige opdrachten uit te voeren met je smartphone voor Barilla-pasta in een AH-winkel bij jou in de buurt? Claim dan vandaag nog een Albert Heijn-winkel en doe mee!

Hoe werkt deze actie?

1) Open de Scoupy-app of -website en ga naar de coupon 'Scoupy Winkel Checker'.
2) Kies en claim eenvoudig de Albert Heijn-winkel waar jij de opdracht wil gaan doen.
3) Ga naar de winkel. Je hebt maximaal 2 uur de tijd om de vragen te beantwoorden. Daarna kan de winkel door iemand anders worden geclaimd.
4) Maak met je smartphone de gevraagde foto’s van de winkel en het schap, upload deze in de app of via de website en beantwoord enkele eenvoudige vragen.
5) Opdracht correct uitgevoerd? Binnen 48 uur krijg je het geld op je rekening!

Actievoorwaarden

1) Na het claimen van een winkel heb je 2 uur de tijd om de opdrachten uit te voeren. Indien de opdrachten niet of niet correct zijn uitgevoerd, wordt de winkel weer vrijgegeven voor andere gebruikers.
2) Ingeleverde opdrachten worden binnen 48 uur door SCOUPY goed- of afgekeurd. SCOUPY is bevoegd opdrachten zonder opgaaf van reden af te keuren. Over afgekeurde opdrachten wordt niet gecorrespondeerd.
3) Alle verplichte vragen dienen volledig ingevuld te worden om in aanmerking te komen voor de beloning.
4) Alleen wanneer SCOUPY jouw opdrachten goedkeurt, ontvang je de beloning.
5) SCOUPY mag zonder opgaaf van reden gebruikers weigeren als Checker of een gebruiker de toegang tot een opdracht ontzeggen, bijvoorbeeld bij vermoeden van fraude.
6) De Checker mag enkel personen fotograferen indien daar uitdrukkelijk om gevraagd wordt in de opdracht en de desbetreffende persoon daarvoor zijn toestemming verleent.
7) SCOUPY is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van overmacht, zoals elektriciteits-, internet-, server-, computernetwerk- of telecommunicatiestoringen.

https://scoupy.com/nl/#/kortingscode/sc ... k/49614/co
Lophelia

Re: Check Barilla pasta bij AH & verdien €1,50 + 100% cashback (Scoupy)

Bericht door Lophelia »

Ik heb al meegedaan.
Ze hebben barilla nog niet bij mijn AH. Dus geen gratis product maar alleen 1,50€.
Famke
Has thanked: 13 times
Been thanked: 15 times

Bericht door Famke »

Lophelia schreef:Ik heb al meegedaan.
Ze hebben barilla nog niet bij mijn AH. Dus geen gratis product maar alleen 1,50€.
Mijne ook. Heb me gek lopen zoeken, want dacht dat het er moest zijn. :lol:
BabsMeijers

Bericht door BabsMeijers »

Famke schreef:

Ik begrijp niet goed hoe dit werkt kan iemand het me misschien uitleggen? En wat moet je ervoor doen?
Famke

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef:
Famke schreef:

Ik begrijp niet goed hoe dit werkt kan iemand het me misschien uitleggen? En wat moet je ervoor doen?
- Ga naar aangegeven merk supermarkt in coupon.
- In de winkel zoek je online de Scoupy coupon op, claim je de winkel waar je bent (als die nog niet geclaimd is, anders moet je een andere nemen) en heb je voor alles 2 uur de tijd voor de opdrachten. Lukt het niet in 2 uur, dan kan iemand anders de winkel claimen.
- Dan zoek je het merk in de winkel en geef je aan via het scherm van Scoupy wat je hebt gekregen na het claimen van de winkel, of je het product vond ja/nee.
- Heb je het gevonden, dan maak je een foto van in schap/plek van recht van voren waarbij je de producten goed kan zien. Let op: het product hoeft niet perse bv bij deze bij pasta te staan, maar kan op kopsschap staan, of bij andere afdeling. Die gemaakte foto laadt je op bij het gevraagde punt van Scoupy. Is het merk/product er niet dan sla je deze stap over.
- Als je het merk/product hebt gevonden moet je ook het aantal soorten producten aangeven in een getal (bv dus 3 als zij rigatone, penne en spaghetti hebben).
- Staat het merkproduct in de geclaimde winkel? Zo ja, dan koop je er 1, dien de bon in door foto en krijg je van Scoupy het geld ervan terug in 48 uur + 1,50 euro. Zo niet, dan moet je verplicht minimaal 1 ander willekeurig product kopen waar je de bon indient in het scherm van Scoupy. Je krijgt dan niet het bestede bedrag terug, maar wel 1,50 euro uitgekeerd als Scoupy het goedkeurt in 48 uur.

Je kan het claimen en indien van de bon ook via de website doen, maar je hebt de kans dat de winkel wordt geclaimd terwijl je in de winkel bent en mogelijk iets vergeet/niet doet bv. Mijn advies is wel om even voor je naar winkel gaat om te kijken of hij al geclaimd is of niet, zodat je niet voor niets in de winkel bent en alsnog naar andere (ongeclaimde) moet.

Zo duidelijker?
BabsMeijers

Famke schreef:
BabsMeijers schreef:
Famke schreef:

- Ga naar aangegeven merk supermarkt in coupon.
- In de winkel zoek je online de Scoupy coupon op, claim je de winkel waar je bent (als die nog niet geclaimd is, anders moet je een andere nemen) en heb je voor alles 2 uur de tijd voor de opdrachten. Lukt het niet in 2 uur, dan kan iemand anders de winkel claimen.
- Dan zoek je het merk in de winkel en geef je aan via het scherm van Scoupy wat je hebt gekregen na het claimen van de winkel, of je het product vond ja/nee.
- Heb je het gevonden, dan maak je een foto van in schap/plek van recht van voren waarbij je de producten goed kan zien. Let op: het product hoeft niet perse bv bij deze bij pasta te staan, maar kan op kopsschap staan, of bij andere afdeling. Die gemaakte foto laadt je op bij het gevraagde punt van Scoupy. Is het merk/product er niet dan sla je deze stap over.
- Als je het merk/product hebt gevonden moet je ook het aantal soorten producten aangeven in een getal (bv dus 3 als zij rigatone, penne en spaghetti hebben).
- Staat het merkproduct in de geclaimde winkel? Zo ja, dan koop je er 1, dien de bon in door foto en krijg je van Scoupy het geld ervan terug in 48 uur + 1,50 euro. Zo niet, dan moet je verplicht minimaal 1 ander willekeurig product kopen waar je de bon indient in het scherm van Scoupy. Je krijgt dan niet het bestede bedrag terug, maar wel 1,50 euro uitgekeerd als Scoupy het goedkeurt in 48 uur.

Je kan het claimen en indien van de bon ook via de website doen, maar je hebt de kans dat de winkel wordt geclaimd terwijl je in de winkel bent en mogelijk iets vergeet/niet doet bv. Mijn advies is wel om even voor je naar winkel gaat om te kijken of hij al geclaimd is of niet, zodat je niet voor niets in de winkel bent en alsnog naar andere (ongeclaimde) moet.

Zo duidelijker?
Ja dank je wel ik heb even gekeken maar mijn ah winkel hier in de buurt staat niet in de lijst ertussen dus kan ik het niet doen.
Famke

Bericht door Famke »

BabsMeijers schreef:Ja dank je wel ik heb even gekeken maar mijn ah winkel hier in de buurt staat niet in de lijst ertussen dus kan ik het niet doen.
Je hoeft niet perse een AH winkel in de buurt te doen. ;)
BabsMeijers

Famke schreef:
BabsMeijers schreef:Ja dank je wel ik heb even gekeken maar mijn ah winkel hier in de buurt staat niet in de lijst ertussen dus kan ik het niet doen.
Je moet toch vragen beantwoorden en een foto maken in de winkel. Dus lijkt me toch wel dat je dan een AH winkel mijn buurt moet zijn of hoe werkt het dan
Mario

Bericht door Mario »

BabsMeijers schreef:
Famke schreef:
Je moet toch vragen beantwoorden en een foto maken in de winkel. Dus lijkt me toch wel dat je dan een AH winkel mijn buurt moet zijn of hoe werkt het dan
Volgens mij moet je inderdaad een AH winkel uitzoeken uit het rijtje, anders geld het niet...
greetje11
Has thanked: 29 times
Been thanked: 5 times

Bericht door greetje11 »

Als je thuis claimt en in de winkel komt moet je weer opnieuw claimen.hij blijft niet vaststaan of ik doe iets fout..vond t lastig. Moest naar andere appie dan mijn reguliere winkel. Omdat er net iemand mij voor was geweest.
Plaats reactie