100% korting op de Schimmelvreter van Bison!
Re: 100% korting op de Schimmelvreter van Bison!
Bij Blokker is de prijs zo hoog omdat het een externe verkoper is.
Dobeno.
Dat is bij bol.com ook vaak zo.
Ik denk dat onderstaande winkels de deelnemende winkels zijn.
https://bison.responsemanager.eu/nl_nl/1001227
De Bison Schimmelvreter is te koop bij: Blokker, GAMMA, Karwei, Formido, HUBO, Multimate en Hornbach.
Actievoorwaarden:
Deze actie is niet geldig bij online aankopen.
Bij aanmelding ontvangt U een promocode. In de aangegeven winkels kunt U de Schimmelvreter 500 ml (Rode fles) kopen.
Dobeno.
Dat is bij bol.com ook vaak zo.
Ik denk dat onderstaande winkels de deelnemende winkels zijn.
https://bison.responsemanager.eu/nl_nl/1001227
De Bison Schimmelvreter is te koop bij: Blokker, GAMMA, Karwei, Formido, HUBO, Multimate en Hornbach.
Actievoorwaarden:
Deze actie is niet geldig bij online aankopen.
Bij aanmelding ontvangt U een promocode. In de aangegeven winkels kunt U de Schimmelvreter 500 ml (Rode fles) kopen.
Is het iemand gelukt om alle gegevens in te vullen?
- Natasja79v
Ja hier heb ik het vanochtend gekocht en ingediend. Ging prima.
Ook al bevestiging gehad dat ze het nakijken en dan na goedkeuring gaan uitbetalen
Ook al bevestiging gehad dat ze het nakijken en dan na goedkeuring gaan uitbetalen
Even zoeken op de site waar je terecht komt via de link maar naast het aanvragen van de schimmelvreter staat de 100% cashback en daar moet je de gegevens invullen. En inderdaad wordt men op de hoogte gehouden van de rest van de actie. Kan het ook via de post doen als je wilt.
Volgens mij mag je niet online kopen.
Ik heb hem bij de hubo gekocht €7,59
-
- Has thanked: 37 times
- Been thanked: 39 times
Ik wil hem ook niet online kopen Lia, maar het is wel handig om te checken of er een voorraad in de winkel is of niet. (zie tips en trucs)Lia schreef:Volgens mij mag je niet online kopen.
Er staan hierboven 6 of 7 winkels genoemd waar je hem kan kopen. Praxis staat daar niet tussen, dus denk dat je dan lang kan zoekenFamke schreef:Iemand hem bij Praxis gevonden? Online kan ik hem ook niet vinden.

Ik heb gisteren mijn code ontvangen, echter vond ik hem net pas in mijn SPAM map, dus voor wie nog geen code heeft, check ook je spammap even goed