Ook hier nergens verkrijgbaarFamke schreef:Ik heb hier ongeveer de gehele Randstad zo gehad.Alwiene schreef:Via de site allerlei winkels in Zwolle nagezocht, maar geen Barilla. Zo kan ik ook een gta uitgeven zeg
Barilla pasta gratis bij AH
Re: Barilla pasta gratis bij AH
Hier ook niet 
Ik heb er maar eens een mail aan gewaagd bij scoupy,kijken wat ze zeggen

-
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 4 times
Bij ons in de hele stad ook bij geen enkele AH te vinden de hele lijst met winkels geprobeerd maar telkens komen ze onder het kopje niet in deze winkel te krijgen zelfs bij de grootste AH (nog) niet. Hopelijk komt het snel bij alle AH. Lekkere pasta!
ik heb het bij 23 winkels in zuidlimburg gechecked en nergens in het assortiment.
ik denk dat Barilla ons voor het karretje spant, zodat wij als gekken bij alle winkels gaan vragen naar Barilla pasta en
zo hopen zij dat de ah winkels hun producten in het assortiment opnemen.
ik denk dat Barilla ons voor het karretje spant, zodat wij als gekken bij alle winkels gaan vragen naar Barilla pasta en
zo hopen zij dat de ah winkels hun producten in het assortiment opnemen.
Voor diegenen die in zulke contreien woonachtig zijn: AH aan de Laan op Zuid te Rotterdam beschikt over een beperkt assortiment Barilla. Mogelijk is zulks slechts van tijdelijke aard, aangezien e.e.a. zich niet in dezelfde stelling bevindt als soortgelijke pastaproducten.
Die gaan waarschijnlijk aangeven dat het in sommige AH's wel verkrijgbaar is en dat je dat bij AH kan navragen.Lia schreef:Hier ook niet

-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
En/of dat alleen mensen met een AH in de regio die Barilla verkoopt de flyer in het reclamepakket heeft ontvangen?koekje schreef:Die gaan waarschijnlijk aangeven dat het in sommige AH's wel verkrijgbaar is en dat je dat bij AH kan navragen.Lia schreef:Hier ook niet
Ik heb er maar eens een mail aan gewaagd bij scoupy,kijken wat ze zeggen![]()

-