Probeer nu GRATIS! Red Band 30% Minder suiker
Re: Probeer nu GRATIS! Red Band 30% Minder suiker
Vandaag de Berries Mix bij AH Stoepemaheerd in Winkelcentrum West te Beijum in Groningen gekocht, ingediend en ook al goedgekeurd.
Het duurde wel even voordat de e-mail kwam dat het ingediend was, maar toen kwam ook al razendsnel het bericht van goedkeuring binnen.
Het duurde wel even voordat de e-mail kwam dat het ingediend was, maar toen kwam ook al razendsnel het bericht van goedkeuring binnen.
Kassabon is afgekeurd omdat al gebruikt. Klopt niet. Is nieuwe bon, andere producten ook.
Haha en nu heb ik het verkeerde product gekocht... Staat gewoon tussen de voorwaarden. Gaat lekker daar
Haha en nu heb ik het verkeerde product gekocht... Staat gewoon tussen de voorwaarden. Gaat lekker daar

Let op: volgens SCOUPY doen de uitdeelzakjes niet mee. Deze staan wel gewoon in de voorwaarden genoemd (zak 240 gram). Volgens mij controleert niemand die voorwaarden voordat ze online worden gezet.
Deezers schreef:Let op: volgens SCOUPY doen de uitdeelzakjes niet mee. Deze staan wel gewoon in de voorwaarden genoemd (zak 240 gram). Volgens mij controleert niemand die voorwaarden voordat ze online worden gezet.

Het staat duidelijk in de voorwaarden. Heb je al antwoord?
Na een paar keer mailen eindelijk goedgekeurd. Maar als ik niet gemaild had, had ik het waarschijnlijk nooit vergoed gekregen. Daarom check ik dus altijd de voorwaarden en in dit geval heb ik gewoon gelijk. Zou fijn zijn als ze het meteen toegeven de volgende keer.Suzieq schreef:Deezers schreef:Let op: volgens SCOUPY doen de uitdeelzakjes niet mee. Deze staan wel gewoon in de voorwaarden genoemd (zak 240 gram). Volgens mij controleert niemand die voorwaarden voordat ze online worden gezet.En nu? Ik heb deze ook gekocht, neem aan dat we dit gewoon vergoed krijgen?

Thanks, dan ga ik er maar vanuit dat ik ook moet mailen als ik het heb ingediendDeezers schreef:Na een paar keer mailen eindelijk goedgekeurd. Maar als ik niet gemaild had, had ik het waarschijnlijk nooit vergoed gekregen. Daarom check ik dus altijd de voorwaarden en in dit geval heb ik gewoon gelijk. Zou fijn zijn als ze het meteen toegeven de volgende keer.Suzieq schreef:Deezers schreef:Let op: volgens SCOUPY doen de uitdeelzakjes niet mee. Deze staan wel gewoon in de voorwaarden genoemd (zak 240 gram). Volgens mij controleert niemand die voorwaarden voordat ze online worden gezet.En nu? Ik heb deze ook gekocht, neem aan dat we dit gewoon vergoed krijgen?

-
Heeft iemand voor mij het mailadres van de klantenservice?
Ik heb ook de zak van 240 gram gekocht en die is ook afgekeurd.
Ik denk dat je gewoon bij scoupy moet zijn?tinekehart schreef:Heeft iemand voor mij het mailadres van de klantenservice?
-
Het is niet mogelijk op de afkeuringsmail te reageren en bij klantenservice staat geen emailadres vermeld.
Vandaar dat ik hoopte dat iemand het emailadres van Scoupy voorhanden heeft.
geldterug@scoupy.nltinekehart schreef:Het is niet mogelijk op de afkeuringsmail te reageren en bij klantenservice staat geen emailadres vermeld.
Groetjes,
Nathalie uit Amsterdam
Nathalie uit Amsterdam