Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
Volgens mij duurt het vrij lang voor je geld terug krijgt van page.
Re: Probeer gratis Page Kussenzacht en Page Vochtig Toiletpapier(+ toevoeging moderator)
We zijn gewend geraakt aan Scoupy, met hun snelle geld terug.
Heb eenmailtje van ze gehad dat het ongeveer een maand duurt.
Als het langer duurt, even contact opnemen,met je rekeningnummer dan gaan ze het uitzoeken.
Als het langer duurt, even contact opnemen,met je rekeningnummer dan gaan ze het uitzoeken.
Vandaag mailtje verzonden naar klantenservice Page, 5 februari verzonden voor refund, nog niets op rekening. Antwoord gehad dat ze e.e.a. gaan uitzoeken, ook excuses voor het ongemak.
Vanmiddag is het aankoopbedrag van 6 rollen Page bijgeschreven op mijn rekening.
-
Wat is het email adres want ik heb het ook 5 februari opgestuurd en heb het geld nog niet uitbetaald gekregenronaldo schreef:Vandaag mailtje verzonden naar klantenservice Page, 5 februari verzonden voor refund, nog niets op rekening. Antwoord gehad dat ze e.e.a. gaan uitzoeken, ook excuses voor het ongemak.
Leuk dat de eersten hun geld al binnen hebben!
Ik zit nog altijd te wachten (5 februari ingestuurd).
Ik zit nog altijd te wachten (5 februari ingestuurd).
Even naar de eerste pagina gaan,en dan op hun site staat onderin contact.BabsMeijers schreef:Wat is het email adres want ik heb het ook 5 februari opgestuurd en heb het geld nog niet uitbetaald gekregenronaldo schreef:Vandaag mailtje verzonden naar klantenservice Page, 5 februari verzonden voor refund, nog niets op rekening. Antwoord gehad dat ze e.e.a. gaan uitzoeken, ook excuses voor het ongemak.