Via Scoupy? Heb je de website??ronaldo schreef:Amstel Radler fris 0,0 6 blikjes € 4,45, bij Dirk gekocht, geld terug gaat via Scoupy als je aanwijzing op verpakking opvolgt.
100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0
Re: 100% cashback op Amstel Radler Fris 0.0
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Heeft iemand eigenlijk een bevestiging gekregen van het indienen?
Ik heb het 11 maart ingediend. Maar kan de bevestigingsmail niet vinden.
Weet ook niet zeker of ik die wel gehad heb,
Nu gaat het idd via scoupy ingangsdatum 16-3.
Heeft iemand zijn geld al terug gekregen die het ingediend hebben op de oude site?
Heeft iemand zijn geld al terug gekregen die het ingediend hebben op de oude site?
De Amstel 0,0 heb ik na een week vergoed gekregen van Heineken, kreeg na paar dagen mail dat geld zou worden overgemaakt.B2B schreef:Heeft iemand eigenlijk een bevestiging gekregen van het indienen?
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
Welke datum heb jij het ingediend? Er staat in de algemene voorwaarden terug betaald in 3 werkdagen. Maar ik heb nog niets terug gehad. En ook het contactformulier doet het bij mij niet. Anders ga ik maandag even bellenronaldo schreef:
De Amstel 0,0 heb ik na een week vergoed gekregen van Heineken, kreeg na paar dagen mail dat geld zou worden overgemaakt.

10 maart ingediend, en gisteravond op mijn rekening.B2B schreef:Welke datum heb jij het ingediend? Er staat in de algemene voorwaarden terug betaald in 3 werkdagen. Maar ik heb nog niets terug gehad. En ook het contactformulier doet het bij mij niet. Anders ga ik maandag even bellenronaldo schreef:
De Amstel 0,0 heb ik na een week vergoed gekregen van Heineken, kreeg na paar dagen mail dat geld zou worden overgemaakt.
-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
Bij mij ook niet. Eerder deed hij het wel en dan krijg je mail met link naar antwoord, maar dan krijg ik dus een compleet lege pagina dus je loopt weinig mis.B2B schreef:Welke datum heb jij het ingediend? Er staat in de algemene voorwaarden terug betaald in 3 werkdagen. Maar ik heb nog niets terug gehad. En ook het contactformulier doet het bij mij niet. Anders ga ik maandag even bellenronaldo schreef:

-
- Has thanked: 36 times
- Been thanked: 39 times
Ik heb het ook 10 maart ingediend. Van welke bank kwam het?ronaldo schreef:10 maart ingediend, en gisteravond op mijn rekening.B2B schreef:Welke datum heb jij het ingediend? Er staat in de algemene voorwaarden terug betaald in 3 werkdagen. Maar ik heb nog niets terug gehad. En ook het contactformulier doet het bij mij niet. Anders ga ik maandag even bellenronaldo schreef:
Ik heb ING, het kwam van Heineken hun bankcode BNPA, denk dat je het maandag in de loop van dag ontvangt. Wel merkwaardig dat Amstel /Heineken eerst zelf de refund hebben afgehandeld, en nu Scoupy in de armen hebben genomen.Famke schreef:Ik heb het ook 10 maart ingediend. Van welke bank kwam het?ronaldo schreef:10 maart ingediend, en gisteravond op mijn rekening.B2B schreef:
Welke datum heb jij het ingediend? Er staat in de algemene voorwaarden terug betaald in 3 werkdagen. Maar ik heb nog niets terug gehad. En ook het contactformulier doet het bij mij niet. Anders ga ik maandag even bellen