Hoe doe je dat op je telefoon? Want mij lukt het nog altijd niet.Famke schreef:Thankx nu gelukt, maar wel icm cookies verwijderd + cache geleegd.ikka schreef:Met https://nl.social-sampling.com/gift/haribo-ga1-nl lukt het hier nog steeds![]()
HARIBO Giveaway
HARIBO met 30% minder suiker
Snoep bewust met de nieuwe HARIBO Fruitilicious! Een vrolijke mix van heerlijke fruitsmaken. Neem je zakje snoep mee naar kantoor, een dagje weg of gewoon lekker voor op de bank vanavond. Vraag nu HARIBO Fruitilicous aan voor jezelf of voor je vriend(in)!
Haribo
Haast je, het aantal samples is beperkt. Je kunt voor zowel een vriend(in) als voor jezelf aanvragen. Maximaal één aanvraag per postadres in Nederland. Hoe werkt deze actie?
Met deelname ga je akkoord met de actievoorwaarden.
Gratis Haribo Fruitilicious.
-
- Been thanked: 1 time
Re: Gratis Haribo Fruitilicious al afgelopen! opmerking moderator sinds gisteren nog in te vullen
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Re: Gratis Haribo Fruitilicious al afgelopen! opmerking moderator sinds gisteren nog in te vullen
Deed het niet per telefoon.BabsMeijers schreef:Hoe doe je dat op je telefoon? Want mij lukt het nog altijd niet.Famke schreef:Thankx nu gelukt, maar wel icm cookies verwijderd + cache geleegd.ikka schreef:Met https://nl.social-sampling.com/gift/haribo-ga1-nl lukt het hier nog steeds![]()
HARIBO Giveaway
HARIBO met 30% minder suiker
Snoep bewust met de nieuwe HARIBO Fruitilicious! Een vrolijke mix van heerlijke fruitsmaken. Neem je zakje snoep mee naar kantoor, een dagje weg of gewoon lekker voor op de bank vanavond. Vraag nu HARIBO Fruitilicous aan voor jezelf of voor je vriend(in)!
Haribo
Haast je, het aantal samples is beperkt. Je kunt voor zowel een vriend(in) als voor jezelf aanvragen. Maximaal één aanvraag per postadres in Nederland. Hoe werkt deze actie?
Met deelname ga je akkoord met de actievoorwaarden.

-
Hoe heb je het dan gedaan want mij lukt het niet zowel via de telefoon als via mijn tablet.Famke schreef:Deed het niet per telefoon.BabsMeijers schreef:Hoe doe je dat op je telefoon? Want mij lukt het nog altijd niet.Famke schreef:
Thankx nu gelukt, maar wel icm cookies verwijderd + cache geleegd.
-
- Has thanked: 44 times
- Been thanked: 41 times
Computer.BabsMeijers schreef:Hoe heb je het dan gedaan want mij lukt het niet zowel via de telefoon als via mijn tablet.Famke schreef:Deed het niet per telefoon.BabsMeijers schreef:
Hoe doe je dat op je telefoon? Want mij lukt het nog altijd niet.
-
Helaas lukt het mij via de computer ook niet krijg steeds hetzelfde scherm als wat ik ook op mijn telefoon en tablet te zien krijg.Famke schreef:Computer.BabsMeijers schreef:Hoe heb je het dan gedaan want mij lukt het niet zowel via de telefoon als via mijn tablet.Famke schreef:
Deed het niet per telefoon.
-
Re: Gratis Haribo Fruitilicious.
Zojuist de Haribo Fruitilicious ontvangen via de post. Is een grote zak van 220 gram.
Re: Gratis Haribo Fruitilicious.
Ik heb ook een 220 g zak mogen ontvangen! Was al helemaal vergeten dat ik aan de actie had deelgenomen ...BabsMeijers schreef:Zojuist de Haribo Fruitilicious ontvangen via de post. Is een grote zak van 220 gram.

Komt overigens via Sandd, in een blauwe shiny enveloppe.
- Bijlagen
-
- 20180411_214434.jpg (91.65 KiB) 3500 keer bekeken