Je mag gewoon weer mee doen met de Radler actie, alleen uiteraard nieuwe bon nodig.(net achteraan gebeld)
Heb net van de beide pizza's de kassabon in kunnen sturen lagen er nog net twee van de groente!
vanaf 2 april bij jan Linders: Pizza dr. oetker en Amstel Radler fris 0,0%
Re: vanaf 2 april bij jan Linders: Pizza dr. oetker en Amstel Radler fris 0,0%
Ik denk niet dat ik weer kan meedoen met Radler Fris. Dit is wat ik zie: Je heb al deelgenomen.
- Bijlagen
-
- Ik denk niet dat ik weer kan meedoen. Dit is wat ik zie:
- xgratis.JPG (72.16 KiB) 3468 keer bekeken
Maria schreef:Ik denk niet dat ik weer kan meedoen met Radler Fris. Dit is wat ik zie: Je heb al deelgenomen.
Evt. cookies verwijderen of te vlug na je vorige aanvraag aangeklikt.
Anders even contact opnemen met Scoupy dit was echt het antwoord dat ik kreeg.
Kan het voor mijn vader zag ik nog wel invullen bij Jan Linders en heb ook aan de vorige actie deelgenomen van de radler.
Bedoel je niet de Radler actie van Amstel zelf? Want de actie van de Radler Fris op de Jan Linders site is gewoon dezelfde als vorige week en daaraan kan je dus niet 2x meedoen. Alleen de pizza is vernieuwd.Mariette schreef:Maria schreef:Ik denk niet dat ik weer kan meedoen met Radler Fris. Dit is wat ik zie: Je heb al deelgenomen.
Evt. cookies verwijderen of te vlug na je vorige aanvraag aangeklikt.
Anders even contact opnemen met Scoupy dit was echt het antwoord dat ik kreeg.
Kan het voor mijn vader zag ik nog wel invullen bij Jan Linders en heb ook aan de vorige actie deelgenomen van de radler.
Sorry bedoelde inderdaad van de Amstel zelf, dus daarom kan ik nog wel aan deze deelnemen.
Hier hadden ze zowaar de hele winkel vol met actieproducten. Normaal pas in de laatste week of struikel je er ineens over de week na de actie. Nu 2 pizza's en blikjes Radler gratis, leuk!