Scoupy Speciaal voor jou Rivella Koolzuurvrij 1l 2 halen 1 betalen
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Scoupy Speciaal voor jou Rivella Koolzuurvrij 1l 2 halen 1 betalen
Scoupy Speciaal voor jou:
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/rive ... n/49828/co
Rivella Koolzuurvrij 1 liter: 2 halen = 1 betalen
Probeer 2 literflessen Rivella Koolzuurvrij in de smaken Lemon, Peach of Pomegranate en krijg er één met 100% cashback.
Rivella Koolzuurvrij bevat al het goede van Rivella, maar dan zonder koolzuur. Rivella Koolzuurvrij is verkrijgbaar in de verfrissende smaken Lemon, Peach en Pomegranate. Net als de andere smaken van Rivella, bevat Rivella Koolzuurvrij slechts 5 kcal per 100 ml.
- Alleen geldig op: Rivella Koolzuurvrij Lemon 1 liter, Rivella Koolzuurvrij Peach 1 liter of Rivella Koolzuurvrij Pomegranate 1 liter.
Alle combinaties mogelijk.
- De 2 actieproducten dienen op dezelfde kassabon te staan.
https://scoupy.com/nl/#/geld-terug/rive ... n/49828/co
Rivella Koolzuurvrij 1 liter: 2 halen = 1 betalen
Probeer 2 literflessen Rivella Koolzuurvrij in de smaken Lemon, Peach of Pomegranate en krijg er één met 100% cashback.
Rivella Koolzuurvrij bevat al het goede van Rivella, maar dan zonder koolzuur. Rivella Koolzuurvrij is verkrijgbaar in de verfrissende smaken Lemon, Peach en Pomegranate. Net als de andere smaken van Rivella, bevat Rivella Koolzuurvrij slechts 5 kcal per 100 ml.
- Alleen geldig op: Rivella Koolzuurvrij Lemon 1 liter, Rivella Koolzuurvrij Peach 1 liter of Rivella Koolzuurvrij Pomegranate 1 liter.
Alle combinaties mogelijk.
- De 2 actieproducten dienen op dezelfde kassabon te staan.
Ook als je scoupy actie niet hebt, gewoon bij AH 1+1 gratis
Kan deze week ook zonder scoupy en geld terug vragen, gewoon bij Albert Heijn
https://www.ah.nl/bonus/week/18/segment/225335
Re: Ook als je scoupy actie niet hebt, gewoon bij AH 1+1 gratis
Maar dan wordt het met én de AH-actie én Scoupy toch nog goedkoper of vergis ik me? Ik lees op Scoupy bij deze actie: 2 halen = 1 betalen wordt verrekend als 50% cashback door het aankoopbedrag van beide actieproducten op te tellen.koekje schreef:Kan deze week ook zonder scoupy en geld terug vragen, gewoon bij Albert Heijn
Re: Scoupy Speciaal voor jou Rivella Koolzuurvrij 1l 2 halen 1 betalen
Mogelijk wel, maar alleen als je de persoonlijke actie hebt.
Heb je die actie niet heb je ook 1 + 1 gratis
Heb je die actie niet heb je ook 1 + 1 gratis
Grappig, daar spreekt SCOUPY zichzelf tegen.. wie durft het aan bij de AH? Twee flessen gratis of niet..
Ik heb vandaag 2 flessen gehaald bij Jumbo à € 1.57 en bericht gekregen dat ik € 0.79 terug ontvang.
In het gunstigste geval krijg je jeDeezers schreef:Grappig, daar spreekt SCOUPY zichzelf tegen.. wie durft het aan bij de AH? Twee flessen gratis of niet..
aankoopprijs-/- 2 terug.
Dat zijn sowieso geen 2 flessen gratis.
2 halen = 1 betalen wordt verrekend als 50% cashback door het aankoopbedrag van beide actieproducten op te tellen. Bij een kortingsactie in de winkel wordt nog steeds 50% van het betaalde bedrag (minus de actiekorting) berekend.
Ik heb 80 cent terug gekregen voor de !+1 actie bij AH.ikka schreef:In het gunstigste geval krijg je jeDeezers schreef:Grappig, daar spreekt SCOUPY zichzelf tegen.. wie durft het aan bij de AH? Twee flessen gratis of niet..
aankoopprijs-/- 2 terug.
Dat zijn sowieso geen 2 flessen gratis.
2 halen = 1 betalen wordt verrekend als 50% cashback door het aankoopbedrag van beide actieproducten op te tellen. Bij een kortingsactie in de winkel wordt nog steeds 50% van het betaalde bedrag (minus de actiekorting) berekend.
Dat is altijd nog voordeliger dan wanneer je 2 flessen zou kopen zonder deze aanbieding
Wow, dat ging snel! De Rivella Koolzuurvrij-actie is afgelopen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-04-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Helaas kun je nu niet meer meedoen aan deze actie, tenzij je nog een oude kassabon wilt insturen met als uiterste datum 30-04-2018. Kassabonnen met latere data worden niet in behandeling genomen.
Ik heb er steeds minder vertrouwen in. Blijkbaar als een actie niet gunstig is of ze hebben een foutje gemaakt halen ze 'm offline.willy13 schreef:Wow, dat ging snel! De Rivella Koolzuurvrij-actie is afgelopen.