Eurosparen Persoonlijke geld-terug-actie: Gratis Chocomel 0% suiker toegevoegd
-
Re: Eurosparen Persoonlijke geld-terug-actie: Gratis Chocomel 0% suiker toegevoegd
Vandaag een 6 pak kleine pakjes gekocht. Bij het invoeren van de code gaf hij ook aan dat deze niet geldig was. Even gebeld met de klantenservice en zij hebben een nieuwe code doorgegeven waarmee het indienen wel lukte.
Ze zijn op de hoogte van het probleem.
Ze zijn op de hoogte van het probleem.
Re: Gratis Chocomel 0% suiker toegevoegd
Hoi Ner, goed nieuws, het zijn niet 3 maar 6 pakjes....dus dat is nóg leuker dan...ner schreef:Laat je nog even via hier weten of de kleine pakjes ook goedgekeurd worden, want ik heb ook liever de 3 kleine dan een groot pak.Mario schreef:minipakjes gekocht, 6 stuks, NIEUW staat erbij, 0 % suiker toegevoegd....op het plaatje staan ze erbij, echter als ik de code invoer krijg ik dit: De code die je hebt ingevuld is niet geldig voor deze geld-terug-actie. Controleer of jouw aankoop (nog) meedoet aan de geld-terug-actie of probeer het opnieuw met een andere code.
Waar kom ik het makkelijkst bij de klantenservice? weet iemand dat?

https://www.ah.nl/zoeken?rq=chocomel+0+ ... ype=global
Re: Eurosparen Persoonlijke geld-terug-actie: Gratis Chocomel 0% suiker toegevoegd
Vanmorgen gebeld en omdat ik op drie accounts voor ons allemaal invul en ze het allemaal niet deden 3 maal code via de mail gehad en dat ging prima.
Net alles goed in kunnen vullen.
Net alles goed in kunnen vullen.
Wat is het telefoonnummer die je hebt gebeld ? kon ik niet op de site vinden.
Bedankt
Bedankt
Dat is 0800-0765 duurt wel lang eer dat je ze aan de telefoon hebt maar kan ze altijd terug laten bellen!fawaiz schreef:Wat is het telefoonnummer die je hebt gebeld ? kon ik niet op de site vinden.
Bedankt
Even rondgevraagd bij andere familieleden, van de 5 in totaal hebben er maar 2 deze persoonlijke aanbieding. Ze zijn dus selectief, maar de vraag is altijd hoe ze die selectie maken? Waarom de een wel en de ander niet..
Inmiddels werkt de code van de 6 mini pakjes prima, dus ze hebben het in orde gemaakt op hun site.
2,31 bij jumbo.bij ah hadden ze hem hier niet, daar zouden ze 2,33 kosten...
2,31 bij jumbo.bij ah hadden ze hem hier niet, daar zouden ze 2,33 kosten...
-
- Has thanked: 26 times
- Been thanked: 17 times
goed dat jullie hierover begonnen zijn. De actie staat wel in onze accounts maar tot op heden geen mail over gehad.
Is deze variant wel lekker? Of heeft het echt die karton achtige zoetstof nasmaak?