1.5 Deze actie begint op 24-04-2018 (WK 17, 2018) en eindigt 24-06-2018 (WK 25, 2018). U wordtronaldo schreef:Heeft al iemand het t-shirt ontvangen?
voor 21-07-2018 (WK 29, 2018) gemaild als u gewonnen heeft.
1.5 Deze actie begint op 24-04-2018 (WK 17, 2018) en eindigt 24-06-2018 (WK 25, 2018). U wordtronaldo schreef:Heeft al iemand het t-shirt ontvangen?
Staat in de voorwaarden toch anders......ik heb ook maar een mail gestuurdronaldo schreef:Vorige week contact met Kruidvat, kreeg antwoord dat t-shirt een prijs is, dus niet iedereen krijgt een gratis t-shirt. Eind juni is verloting. Slechte reclame voor Ambre en Kruidvat, ik wens ze succes met hun t-shirts.
Vanochtend klantenservice Kruidvat weer gebeld, zeer onvriendelijk te woord gestaan, toen maar Garnier gebeld, moederbedrijf Ambre Solaire, die gaan mij terugbellen.sjaan71 schreef:Staat in de voorwaarden toch anders......ik heb ook maar een mail gestuurdronaldo schreef:Vorige week contact met Kruidvat, kreeg antwoord dat t-shirt een prijs is, dus niet iedereen krijgt een gratis t-shirt. Eind juni is verloting. Slechte reclame voor Ambre en Kruidvat, ik wens ze succes met hun t-shirts.
2. De Actie
2.1 Meld je aan en word Ambressadeur (http://www.kruidvat.nl/ambressadeur). Ambressadeurs ontvangen
een Ambressadeur T-shirt. Post een foto op Facebook en/of Instagram met de volgende hashtag en
tekst ‘#sunkissed. Ik ben #ambressadeur.’ en maak kans op op een zonbeschermingspakket t.w.v.
€100,-.
4. De Prijzen – MAAK KANS OP
4.1 De prijzen zijn: Garnier Ambre Solaire zonbeschermingspakket t.w.v. €100,-.
4.2 Waar relevant zal door de leverancier kansspelbelasting worden voldaan ten aanzien van de
uitgekeerde prijzen.