GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat
In de Muntstraat in Maastricht de Flyers gevonden en opgestuurd.
Bedankt voor het vermelden!
Bedankt voor het vermelden!
Hoe dan? #nieuwsgierigFamke schreef:Vanmorgen hier geen enkele flyer te vinden in het filiaal na 10-15 minuten zoeken dus werd het anders opgelost.
-
- Has thanked: 24 times
- Been thanked: 26 times
Kreeg hem eenmalig gratis mee (bon niet natuurlijk).Annesi schreef:Hoe dan? #nieuwsgierigFamke schreef:Vanmorgen hier geen enkele flyer te vinden in het filiaal na 10-15 minuten zoeken dus werd het anders opgelost.
Ook hier in Rotterdam waren de vouchers niet verkrijgbaar, 'weggegooid, omdat de actie niet in de folder stond'... Heb gezegd dat ik had gelezen dat in andere filialen de shampoo dan gewoon werd meegegeven en dat vond die jongen een goede oplossing. Het werd geregeld bij de kassa en ik kreeg de fles zo gratis mee.
In Hoorn Kersenboogerd wisten ze nergens van. Geen bonnen aanwezig helaas.
Mijn zus kon een coupon halen in Utrecht aan de oude gracht.
Coupons ook te krijgen bij Kruidvat Hoogkerk (liggen rechts naast de shampoo's ingeklemd).
Ook de nodige problemen ondervonden vanmiddag en uiteindelijk een fles gewoon gratis meegehad.
Voor ieder die dat overkomen is, je kan natuurlijk bij een andere Kruidvat alsnog halen en gewoon indienen he
Kruidvat Stadshagen Zwolle had ze gewoon aan het schap hangen, wel zo makkelijk!
Voor ieder die dat overkomen is, je kan natuurlijk bij een andere Kruidvat alsnog halen en gewoon indienen he
Kruidvat Stadshagen Zwolle had ze gewoon aan het schap hangen, wel zo makkelijk!
Kruidvat Centrum Almelo heeft de coupons ook. Hangen netjes aan het schap.