De W K Kelloggs heb ik er weer bij gezet, maar die is dus gewoon een verlengde, toen ik hem gekocht en ingediend had stond er een ander datum bij.Alwiene schreef:Bedankt, heb mezelf een Duits adres aangemeten en heb gisteren in Duitsland 6 acties meegenomen en net ingediend. Ik kwam ook nog deze tegen die staat volgens mij niet in je lijst maar voldoet wel aan je voorwaarden. Wellicht omdat hij al afgelopen zou zijn, maar is verlengd tot einde van deze maand (31/8/18) https://scondoo.de/wp/w-k-kellogg-grati ... 6267-41819
Heb gevonden:
Toppits ijskontjeszakjes (Marktkauf, wel met moeite want was nog maar 1 actieverpakking), Comfort wasverzachter (Marktkauf) jeetje wat een prijsverschil met Nederland sowieso al. Een verpakking van 38 wasbeurten is hier al duurder. Maar gratis is altijd beter haha. De Vitaverde producten (Kaufland) heb zelf geen knagers maar zo kan er leuk gratis een kadootje voor zus haar cavia's in de zak van de Sint straks. De Kellogs (Kaufland) duur maar ziet er lekker uit dus gratis altijd goed, De zoutjes (Kaufland) en de Wasa Sandwich (Kaufland) die heb ik vaker gehad maar is lekker dus welkom.
Die bärchen vleeswaren waren er alleen nog balletjes van als actieverpakking, de 2 waar ik wél interesse in had waren helaas geen actieverpakkingen van te vinden bij Kaufland, bij Marktkauf niet meer gekeken, t was laat en vond het niet meer de moeite.
Heb je gezien dat de Lindt actie een Niet goed geld terug actie is? Geen gewone cashback dus.
De Bärchen balletjes heb ik ook gezien bij Kaufland, maar later bij Multi Süd (soort Edeka) heb ik de braadworstjes kunnen kopen. Maar daar hadden ze me eerst te weinig uitbetaald, maar ik heb deze week toch nog het verschil uitbetaald gekregen.
En de Lindt actie is het een moeilijke, zou ik zeggen. Ze zeggen dat je op de eerste tableau het geld terug kan krijgen (Geld zurück), maar verder op zeggen ze dat je een reden moet aangeven. En wie kan dat in goed te lezen Duits in Nederland? Voor de zekerheid heb ik die toch maar even eruit gehaald.
De Lorenz zoutjes worden vrij snel uitbetaald, binnen een week zelfs.