GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat
Re: GTA Herbal Essences pure met coupon van Kruidvat
Ditt is de aaaaLLER EERSte keer dat het fout gaat tja dan verwacht je het niet....
-
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 15 times
Het gaat wel vaker fout bij High Co ed.Banyu schreef:Ditt is de aaaaLLER EERSte keer dat het fout gaat tja dan verwacht je het niet....
Ij bedoelde bij elke terug betaal actie. Maar ik he wellicht ook besloten om bij high co niet meer mee te doenFamke schreef:Het gaat wel vaker fout bij High Co ed.Banyu schreef:Ditt is de aaaaLLER EERSte keer dat het fout gaat tja dan verwacht je het niet....
Maar bij een heleboel mensen hier is het wél netjes afgehandeld, en eerlijk, voor een product van 8 euro heb ik wel wat extra wachttijd en alertheid over. Ik maak alleen van kassabonnen die opgestuurd moeten worden wel altijd foto's. En ook van het formulier (liefst nog samen) en wel zo groot dat ze leesbaar zijn als het nodig is.
Maar ik zou willen dat ze gewoon op online indienen overgaan, zo niet meer van deze tijd dit.
Maar ik zou willen dat ze gewoon op online indienen overgaan, zo niet meer van deze tijd dit.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Pak altijd een A4tje en print hier mijn gegevens op (zodat het zeker goed leesbaar is) en met plakband plak ik de bon en de coupon erop.
Op de coupon schrijf ik ook nog mijn gegevens.
Maak hier ook altijd nog even een foto van met telefoon of tablet.
Nog nooit problemen gehad.
Op de coupon schrijf ik ook nog mijn gegevens.
Maak hier ook altijd nog even een foto van met telefoon of tablet.
Nog nooit problemen gehad.