Ik zag de actie hier afgelopen dinsdag pas staan, meteen via de chat geprobeerd. Helaas ging er iets mis, waardoor ik de chat moest sluiten en ik opnieuw verbinding maakte. Ze konden me niet meer als 3 maanden bieden. Maar ik kon proberen te bellen en dan naar de retentie afdeling vragen. Dus gebeld, kreeg ik er een chagrijn voor die schijnbaar met het verkeerde been uit bed is gestapt. Ik kreeg meerdere keren nee te horen. Toen ik aangaf dat ze via de chat het over de retentie afdeling hadden, kreeg ik te horen dat hij dat niet in het systeem zag staan. Ik bleef volhouden en uiteindelijk verbond hij mij met pijn en moet door. Maar niet voor er even in te gooien dat ik rekening moest houden dat het niet meer dan die 3 maanden werd en ik wel anderhalf uur in de wacht kon staan. Gelukkig viel de wachttijd wel mee, kwartier ongeveer. Kreeg een aardige dame aan de lijn, helaas kon de 6 maanden voor €29,95 niet meer. Ze kon die actie niet selecteren in het systeem. Dat van de 9 maanden had zij niets over gehoord. Zij had het eerst over 3 maanden. Ik gaf aan dat ik op facebook gelezen had dat mensen die ochtend nog het voor elkaar kregen. Maar zij kon mij wel aanbieden dat ik 6 maanden voor €34,95 kon krijgen. En aangezien wij movies & series XL hebben en die wilden houden, trok zij die bij de prijs in. En werd die dus 6 maanden gratis. We hebben ook volop bellen en een extra mediabox, dus zou het totaal bedrag uitkomen op €59,50 per maand voor 6 maanden. Ik was best tevreden na het telefoongesprek, alleen ik ging alles narekenen en kwam op een bedrag van €50,90 uit. Dus weer contact gezocht via de chat. Die kon ook niet meer er van maken als €50,90 ipv €59,50. Helaas had de medewerker de berekening er niet bijgezet, dus misschien was het een rekenfoutje. We moesten het even in de gaten houden in ieder geval. Ze wou ons nog sportzenders aanbieden, alleen kijken wij geen sport. Film1 hebben we momenteel al 3 maanden gratis door de storing wat ze een tijd geleden hebbem gehad met replay tv en ik heb nog 3 maanden tegoed wat mij in oktober is toegezegd voor een ander voorval, het kon niet aangepast worden, dus als deze 3 maanden afliepen, moest ik even weer contact opnemen voor opnieuw 3 maanden. Maar de medewerker van de chat gaf aan dat er vanaf januari ook 3 maanden film1 bij zitten. Deze heeft de medewerker aan de telefoon dus erbij gedaan, zonder dat ik het wist. Wel een leuk extraatje. En via de chat werden mij nog 3 films aangeboden die ik kan bestellen via movies on demand. Ze wou kijken wat ze "nog meer in de aanbieding had". En maakte ze er 5 films van die ik kan bestellen.
Normaal kost het pakket wat wij hebben €64,50. Nu dus 6 maanden €34,95, movies en series XL twv €11,95 zit erbij ingetrokken en is dus gratis. Volop bellen erbij twv €10,95 en de extra box twv €5,- = in totaal €50,90. Dus in plaats van €92,40 per maand betalen we nu 6 maanden €50,90. En hebben we film1 3 maanden gratis erbij en hebben we 5 films die we mogen bestellen via movies on demand. En ik heb nog 3 maanden film1 tegoed. Als we voor €29,95 hadden gekregen zou het €29,95 + €11,95 (movies en series XL) + €10,95 (volop bellen) + €5,00 (extra mediabox) = €56,85. Omdat de movies en series XL er dan niet bij ingetrokken zou worden. En zouden we €5,95 duurder uit zijn als nu.
Dus al met al besparen we op 6 maanden €92,40 - €50,90 = €41,50 per maand x 6 maanden = €249,00.

We mogen niet klagen.