kans op testen la vache qui rit
Re: kans op testen la vache qui rit
Ik mag ook testen!
Bij mij zat het testbericht overigens in de map "ongewenste berichten."
Bij mij zat het testbericht overigens in de map "ongewenste berichten."
- sjaak van de Hoek
- Has thanked: 28 times
- Been thanked: 11 times
Ik mag ook testen maar kan de volkoren versie negens vinden .
Ben al bij 3 Jumbo's geweest maar 3 x niet ( en PLUS hebben we hier niet in de buurt )
Iemand de volkoren wel al ergens kunnen vinden ?
Ben al bij 3 Jumbo's geweest maar 3 x niet ( en PLUS hebben we hier niet in de buurt )
Yep, gevonden bij de Dirksjaak van de Hoek schreef: ↑di 04 dec 2018, 23:33 Ik mag ook testen maar kan de volkoren versie negens vinden .
bij Trekpleister en Kruidvat zijn ze een aantal keren in de aanbieding geweest. ook de volkoren.
In sommige winkels zullen er nog wel liggen.
Kruidvat Panningen heeft ze nog, wel een aantal over de datum (november) en een aantal met tht december. Dus daar even op letten.
prijs daar 1,59 !!
In sommige winkels zullen er nog wel liggen.
Kruidvat Panningen heeft ze nog, wel een aantal over de datum (november) en een aantal met tht december. Dus daar even op letten.
prijs daar 1,59 !!
Hier ook niet gevonden bij de jumbo, ben al 2x geweest.. maar ze mogen alleen gekocht worden bij jumbo of plus... schiet dus niet op
niet gezien dat je ze daar moet kopen. (staat dat erbij??)
Er hoeft geen kassabon verstuurd te worden.
Wordt alleen een controlevraag gesteld waarvan je het antwoord op de verpakking kan vinden.
Ik heb hem dus bij Kruidvat gekocht en actie ingevuld en geld krijg ik binnen 3 weken terug.
Er hoeft geen kassabon verstuurd te worden.
Wordt alleen een controlevraag gesteld waarvan je het antwoord op de verpakking kan vinden.
Ik heb hem dus bij Kruidvat gekocht en actie ingevuld en geld krijg ik binnen 3 weken terug.
Je hebt gelijk Petra11, ga ik daar eens kijken, zie dat de deka ze ook heeft