Testerclub Huishoudbeurs
-
- Berichten: 838
- Lid geworden op: ma 24 nov 2014, 12:21
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Re: Testerclub Huishoudbeurs
-
- Berichten: 1194
- Lid geworden op: za 08 nov 2014, 20:22
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Re: Testerclub Huishoudbeurs
liamito schreef: ↑za 22 dec 2018, 01:03Ach sorry. Heb 2 x dezelfde mail gehad , ja in 2 x ingedient.
Geen verschil
https://www.xgratis.nl/forum/viewtopic. ... =40#p42552
Wat is het verschil?
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Vandaag deze mail:
In opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) zal uw pakket op vrijdag 28 december 2018 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer xxxx worden afgeleverd op onderstaand adres:
xxxx
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag € 0,00. Indien er een rembours geïncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.
Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
In opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek) zal uw pakket op vrijdag 28 december 2018 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer xxxx worden afgeleverd op onderstaand adres:
xxxx
Het is mogelijk dat u naar aanleiding van uw zending een remboursbedrag dient te voldoen. Voor uw zending bedraagt dit bedrag € 0,00. Indien er een rembours geïncasseerd dient te worden, verzoeken wij u dit, uit veiligheid voor u en de koerier, middels een pintransactie te voldoen. Contante betalingen zijn ook mogelijk, maar wij prefereren betaling middels PIN.
Indien u onverhoopt verhinderd bent op het afgesproken tijdstip dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Begrijp niet,dat jullie al die heisa op je hals halen om iets te testen,wat je eerst betalen moet,
zeker als het een duurder artikel is
en het zo moeilijk is om precies erachter te komen
hoe je het geld ervan retour krijgt,zeker als het lang duurt met uitkeren ervan
met al die vragen erover die er dan komen daardoor.
Laat zo,n dingen toch schieten,dan heb je al die problemen niet!
zeker als het een duurder artikel is
en het zo moeilijk is om precies erachter te komen
hoe je het geld ervan retour krijgt,zeker als het lang duurt met uitkeren ervan
met al die vragen erover die er dan komen daardoor.
Laat zo,n dingen toch schieten,dan heb je al die problemen niet!
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Dat weet je niet als je eraan begint...normaal gaan geld terug acties meestal wel goed, maar bij deze had ik ook problemen, je moest de producten eerst claimen en dan binnen 10 dagen kopen en een vragenlijst invullen. Op zich moet dat kunnen, maar eigenlijk is de tijd te kort, niet iedereen gaat elke dag alle supermarkten af en sommige producten waren niet eens verkrijgbaar of nog niet verkrijgbaar of alleen in bepaalde supermarkten/ winkels. Eigenlijk mocht je ook niet in de aanbieding of met korting kopen, maar bij de Jumbo heb je soms automatisch korting op nieuwe producten in het assortiment en de bonus van de ah wordt ook gewoon verrekend als je je boodschappen betaald.
Uiteindelijk kreeg ik ook eerst nog een afkeuring in het Frans dat ik boven het maximale limiet voor een product zat, volgens mij werkte in het begin de teller niet. En dan krijg je het geld etrug van een of ander Franse rekening zonder goede omschrijving wat het is.
Ik snap sowieso niet waarom ze altijd eerst een vragenlijst laten invullen en dat je daarna pas je geld terug kan vragen. Nu ja, ik snap wel de gedachte erachter, maar vanuit de klant...ik ben veel te bang dat ik het vergeet terug te vragen en doe het meestal direct, dan kregen ze ook alleen mijn eerste impressie in de vragenlijsten.
Uiteindelijk kreeg ik ook eerst nog een afkeuring in het Frans dat ik boven het maximale limiet voor een product zat, volgens mij werkte in het begin de teller niet. En dan krijg je het geld etrug van een of ander Franse rekening zonder goede omschrijving wat het is.
Ik snap sowieso niet waarom ze altijd eerst een vragenlijst laten invullen en dat je daarna pas je geld terug kan vragen. Nu ja, ik snap wel de gedachte erachter, maar vanuit de klant...ik ben veel te bang dat ik het vergeet terug te vragen en doe het meestal direct, dan kregen ze ook alleen mijn eerste impressie in de vragenlijsten.
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Ik heb geen problemen gehad e gewon netjes de €34,95 ontvangen en heb nu een super fijne powerbank voor niks
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Via deze e-mail willen wij u op de hoogte brengen dat de geplande bezorging van vandaag, die we uitvoeren in opdracht van Art & Craft Media NV (Logistiek), niet kan plaatsvinden vanwege een sorteerfout van uw zending.
Had gisteren al gezien dat bij dat vervoersbedrijf (dynalogic) altijd sorteerproblemen zijn.
Doet allemaal niets af dat ik het nog steeds een gave geld terug actie vind!
De factuur heb ik inmiddels wel binnen.
Mijn moeder had overigens de humus in de aanbieding gekocht en kreeg toch de volle mep terug.
Had gisteren al gezien dat bij dat vervoersbedrijf (dynalogic) altijd sorteerproblemen zijn.
Doet allemaal niets af dat ik het nog steeds een gave geld terug actie vind!
De factuur heb ik inmiddels wel binnen.
Mijn moeder had overigens de humus in de aanbieding gekocht en kreeg toch de volle mep terug.
Re: Testerclub Huishoudbeurs
Gisteren de powerbank ontvangen.
Vandaag nog een reactie op een eerder verzonden mail:
We hebben de deadline voor Cellularline uitgesteld tot 9 januari.
Vandaag nog een reactie op een eerder verzonden mail:
We hebben de deadline voor Cellularline uitgesteld tot 9 januari.