Cashback Duitsland
Re: Cashback Duitsland
Ik kwam deze tegen https://www.nutella-b-ready-gratistesten.de
De actievoorwaarden hebben het uitsluitend over een Duits adres, geen woord over het bankrekeningnummer, zouden jullie (met ervaring hiermee) dat aandurven?
De actievoorwaarden hebben het uitsluitend over een Duits adres, geen woord over het bankrekeningnummer, zouden jullie (met ervaring hiermee) dat aandurven?
Die actie was er vorig jaar ook al, en toen konden alleen mensen met een Duits adres en een Duitse bankrekening deelnemen. Ik heb hem ook al gezien, maar niet in de lijst opgenomen vanwege de actievoorwaarden van vorig jaar.Alwiene schreef: ↑ma 17 dec 2018, 22:23 Ik kwam deze tegen https://www.nutella-b-ready-gratistesten.de
Dankje, maar hoe zit dat met de Schär vraag op de vorige bladzijde? Mooi stom want had er net ook nog 1 van Duplo gevonden maar die ziet er net zo uit dus zal wel hetzelfde voor gelden helaas.AmeGrunn schreef: ↑ma 17 dec 2018, 22:30Die actie was er vorig jaar ook al, en toen konden alleen mensen met een Duits adres en een Duitse bankrekening deelnemen. Ik heb hem ook al gezien, maar niet in de lijst opgenomen vanwege de actievoorwaarden van vorig jaar.Alwiene schreef: ↑ma 17 dec 2018, 22:23 Ik kwam deze tegen https://www.nutella-b-ready-gratistesten.de
Bij de Schär pizza zit een hartvormige groen-wijnrode sticker op de verpakking, onder die sticker is een code die je op de website moet invullen.Alwiene schreef: ↑ma 17 dec 2018, 23:01Dankje, maar hoe zit dat met de Schär vraag op de vorige bladzijde? Mooi stom want had er net ook nog 1 van Duplo gevonden maar die ziet er net zo uit dus zal wel hetzelfde voor gelden helaas.AmeGrunn schreef: ↑ma 17 dec 2018, 22:30Die actie was er vorig jaar ook al, en toen konden alleen mensen met een Duits adres en een Duitse bankrekening deelnemen. Ik heb hem ook al gezien, maar niet in de lijst opgenomen vanwege de actievoorwaarden van vorig jaar.Alwiene schreef: ↑ma 17 dec 2018, 22:23 Ik kwam deze tegen https://www.nutella-b-ready-gratistesten.de
Het probleem (in mijn geval dan) was dat de sticker extreem moeilijk van de verpakking te halen viel, en ik een deel van de verpakking ermee afrukte en uiteindelijk met behulp van de mobieltje zaklamp de code herkende.
De uitbetaling duurde ook eeuwen, ik heb erachter na moeten bellen/e-mailen.
De Duplo is een Ferrero actie, en daar verlangen ze meestal wel een Duitse IBAN. Daarom staan die acties ook niet in deze lijst. Ook de postacties heb ik eruit gelaten.
Heb het bij de Koawach gehouden en die ter plekke ingediend want het aantal nog beschikbaar liep hard achteruit!
Ik heb begin van dit jaar Sensodyne gekocht in Duitsland. Er stond gratis proberen op. Ik heb het toch maar opgestuurd. Heeft iemand het ook opgestuurd?
Bedankt AmeGrunn,
Dan wachten we geduldig af
Het punt is, aan postacties in Duitsland zitten risico's, vooral als je ze vanuit het buitenland opstuurt, want ze vergoeden alleen de postzegelwaarde t/m 70 cent (kosten voor een brief binnen Duitsland). Dat staat vaak ook in de acties erbij.
In de lijst neem ik de postacties niet op, omdat ze nog specifieker zijn, je kan zelfs beter alles vanuit Duitsland opsturen. Als ik dus aan een postactie deelneem heb ik altijd een voorbereide envelop/papier bij mij en ook een set Duitse postzegels, zodat ik het gelijk kan opsturen. Ik stuur ook vantevoren een bericht aan de actiemaker met de vraag of ik met mijn IBAN mag deelnemen (als het niet al in de actie staat).
bedankt voor de tips!AmeGrunn schreef: ↑vr 01 feb 2019, 12:54Het punt is, aan postacties in Duitsland zitten risico's, vooral als je ze vanuit het buitenland opstuurt, want ze vergoeden alleen de postzegelwaarde t/m 70 cent (kosten voor een brief binnen Duitsland). Dat staat vaak ook in de acties erbij.
In de lijst neem ik de postacties niet op, omdat ze nog specifieker zijn, je kan zelfs beter alles vanuit Duitsland opsturen. Als ik dus aan een postactie deelneem heb ik altijd een voorbereide envelop/papier bij mij en ook een set Duitse postzegels, zodat ik het gelijk kan opsturen. Ik stuur ook vantevoren een bericht aan de actiemaker met de vraag of ik met mijn IBAN mag deelnemen (als het niet al in de actie staat).