Gratis kado voor Rabobank- leden met een spaarrekening (bij sparen €500 in december)
-
Re: Gratis kado voor Rabobank leden
Ik ben niet gemaild door de Rabobank, dus bedankt voor de tip.
De vorige keer dat er zo'n actie was (toen ging het over vakantiegeld), had mijn zus geen mail gekregen. Ik wel. Ik heb deze tip nu doorgestuurd naar degenen met een Rabobank-rekening!
De vorige keer dat er zo'n actie was (toen ging het over vakantiegeld), had mijn zus geen mail gekregen. Ik wel. Ik heb deze tip nu doorgestuurd naar degenen met een Rabobank-rekening!
Re: Gratis kado voor Rabobank leden
Er is toch geen extra info bij gekomen nu?Nikki188 schreef: ↑vr 21 dec 2018, 23:44 https://www.rabobank.nl/particulieren/s ... aarsactie/
Zoek en gij zult vinden.....
Zeker! Maar iemand vertrouwde het niet, vandaar
Re: Gratis kado voor Rabobank- leden met een spaarrekening (bij sparen €500 in december)
Hee, lekker 2 repen in de brievenbus!
Re: Gratis kado voor Rabobank- leden met een spaarrekening (bij sparen €500 in december)
Vandaag de kadobon van bol.com ontvangen.
Ik wacht nog op de Bol.com-bon.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Hier ook vandaag in de mail ontvangen.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Hier ook vandaag ontvangen, zat in de spam.
Wat jammer. Wist dit helemaal niet. Ook geen mail van gehad