Insiders NESTLÉ Yogolino
Insiders NESTLÉ Yogolino
Heb jij een kleine ukkepuk thuis? Voor onze nieuwste campagne zoeken we ouders met kindjes tussen de 6 en 24 maanden die samen met hen NESTLÉ Yogolino® willen testen.
NESTLÉ Yogolino® is een heerlijk en verantwoord zuivelhapje speciaal afgestemd op de behoeften van een kindje in deze levensfase. Ideaal als toetje, maar ook als tussendoortje.
NESTLÉ Yogolino® wordt bereid uit licht verteerbare melk en fruit. Het is rijk aan calcium en magnesium, voor sterke botten en zink voor de groei van je baby. Bovendien bevat dit zuivelhapje geen toevoegde conserveermiddelen, geur-, kleur- en smaakstoffen. Gelukkig is het naast verantwoord ook nog eens romig en erg lekker. Een goede bron van energie en een traktatie in één dus!
Heb jij een kindje tussen de 6 en 24 maanden en ben jij nieuwsgierig naar NESTLÉ Yogolino®? Schrijf je dan hier voor 18 februari in.
https://www.theinsiders.eu/campaigns/in ... roeien.htm
NESTLÉ Yogolino® is een heerlijk en verantwoord zuivelhapje speciaal afgestemd op de behoeften van een kindje in deze levensfase. Ideaal als toetje, maar ook als tussendoortje.
NESTLÉ Yogolino® wordt bereid uit licht verteerbare melk en fruit. Het is rijk aan calcium en magnesium, voor sterke botten en zink voor de groei van je baby. Bovendien bevat dit zuivelhapje geen toevoegde conserveermiddelen, geur-, kleur- en smaakstoffen. Gelukkig is het naast verantwoord ook nog eens romig en erg lekker. Een goede bron van energie en een traktatie in één dus!
Heb jij een kindje tussen de 6 en 24 maanden en ben jij nieuwsgierig naar NESTLÉ Yogolino®? Schrijf je dan hier voor 18 februari in.
https://www.theinsiders.eu/campaigns/in ... roeien.htm
Re: Insiders NESTLÉ Yogolino
Als dat zou kunnen, graag Willie77. Ik hoor het wel als je het pakket hebt ontvangen. Alvast bedankt!Willie77 schreef:Lcx . Ik heb wel een GTA bon voor je als ik het pakket opgehaald heb
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Net al een berichtje dat ik mijn pakkket kan halen. Echt snel deze keer!
Vanmiddag maar even ophalen
Voor degenen die ook een pakket gehaald hebben. Bij mij zijn alle code's op de kaart voor gta hetzelfde. Bij jullie ook? Eindigd op 9CN
Vanmiddag maar even ophalen
Voor degenen die ook een pakket gehaald hebben. Bij mij zijn alle code's op de kaart voor gta hetzelfde. Bij jullie ook? Eindigd op 9CN
Ik mag ook testen, echt super
Ik heb nog geen bericht gehad dat ik het mag ophalen maar ik wacht geduldig af
Ik heb nog geen bericht gehad dat ik het mag ophalen maar ik wacht geduldig af
Groet,
Marieke
Marieke
- B2B
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 4 times
Kan best lang duren dat pakket.
Ik mag de quaker testen
Einde is 6 maart.
Ik heb het pakket nog niet binnen. En met mij vele vele andere.
Dus vingers gekruist dat het binnen komt
Ik mag de quaker testen
Einde is 6 maart.
Ik heb het pakket nog niet binnen. En met mij vele vele andere.
Dus vingers gekruist dat het binnen komt
-
Iedereen kan een gratis Nestlé Yogolino krijgen, is een zelfde code.
Koop 1 pak Nestlé Yogolino en bewaar de kassabon
Ga naar www.nestlebabyvoeding.nl/actie en vraag gemakkelijk je geld terug
vul enkele gegevens in, waaronder de code K34P639CN maak een foto van je kassabon en upload deze
Binnen twee weken krijg je je geld terug
Insturen t/m 30 juni
Koop 1 pak Nestlé Yogolino en bewaar de kassabon
Ga naar www.nestlebabyvoeding.nl/actie en vraag gemakkelijk je geld terug
vul enkele gegevens in, waaronder de code K34P639CN maak een foto van je kassabon en upload deze
Binnen twee weken krijg je je geld terug
Insturen t/m 30 juni
-
Hier ook het pakket binnen. Supergroot. Ik ga snel uitdelen aan de buurkindjes! (buurmamma's)