Mail n.a.v. proefpakket Gourmet: Crystal Soup of Gourmet Perle gratis proeven
Re: Mail n.a.v. proefpakket Gourmet: Crystal Soup of Gourmet Perle gratis proeven
ik heb ook de mail ontvangen maar nooit een proefzakje van gourmet, wel van felix of bedoelen ze die?
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Re: Mail n.a.v. proefpakket Gourmet: Crystal Soup of Gourmet Perle gratis proeven
Nee, dat is de concurrent.

-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Ze zijn vergeven .Ik heb nog 2 code's te geef voor deze GTA, stuur een pb indien je ze wilt.
Laatst gewijzigd door Jacky's op di 23 apr 2019, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 12 times
Bbevestigingsmail ontvangen op 30 april, , uitbetaling binnen 14 dagen. Duurt dus nog wel even.
Ingediend de 19e , wel een id nummer op het scherm echter destijds geen mail ontvangen.
Ingediend de 19e , wel een id nummer op het scherm echter destijds geen mail ontvangen.
Ik heb het op 29 april gekocht, en ik kreeg het op 1 mei al uitbetaald. 2 dagen dus. Het kan heel snel gaan.
-
Zitten er nog meer mensen te wachten op betaling?
Mijn moeder en ik hebben de bon 20 april ingediend en we hebben nog niets ontvangen.
Mijn moeder en ik hebben de bon 20 april ingediend en we hebben nog niets ontvangen.
Miss boodschap, ik heb ook op 20 april ingestuurd, 30 april bevestiging ontvangen dat uitbetaling binnen 14 dagen komt, maar maar nog niet ontvangen...
Hier ook nog niets ontvangen.
Ze mailde dat het de 29 april was overgemaakt,maar niets...
Gisteren weer een mail gestuurd,afwachten op de reactie.
Ze mailde dat het de 29 april was overgemaakt,maar niets...
Gisteren weer een mail gestuurd,afwachten op de reactie.