Gratis Upton’s Naturals Jackfruit (vleesvervanger)
Gratis Upton’s Naturals Jackfruit (vleesvervanger)
Probeer nu gratis onze Jackfruit varianten
Koop nu Upton's Naturals Jackfruit bij Albert Heijn en krijg het aankoopbedrag terug. Uit ervaring weten we dat mensen na een keer te proeven onze producten blijven kopen. We durven het dus aan om u het aankoopbedrag retour te sturen. Ga naar de winkel en schaf het product aan en volg instructies: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... form?pli=1
Let op: deze actie loopt t/m 31 mei, dus morgen!
Koop nu Upton's Naturals Jackfruit bij Albert Heijn en krijg het aankoopbedrag terug. Uit ervaring weten we dat mensen na een keer te proeven onze producten blijven kopen. We durven het dus aan om u het aankoopbedrag retour te sturen. Ga naar de winkel en schaf het product aan en volg instructies: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... form?pli=1
Let op: deze actie loopt t/m 31 mei, dus morgen!
Re: Gratis Upton’s Naturals Jackfruit (vleesvervanger)
Bedankt voor de tip!
In geheel Groningen is het maar bij 2 filialen beschikbaar, het was ff zoeken, uiteindelijk gevonden in het vegan schap. Alle 3 soorten.
N.B. om 15:04:
Zonet geüpload, ging prima. Je moet wel de foto verkleinen op onder 1 MB, anders lukt het niet.
En vraag voor verkrijgbaarheid na via de AH Webcare, anders zoek je je rot naar het product.
In geheel Groningen is het maar bij 2 filialen beschikbaar, het was ff zoeken, uiteindelijk gevonden in het vegan schap. Alle 3 soorten.
N.B. om 15:04:
Zonet geüpload, ging prima. Je moet wel de foto verkleinen op onder 1 MB, anders lukt het niet.
En vraag voor verkrijgbaarheid na via de AH Webcare, anders zoek je je rot naar het product.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Vandaag bij AH gekocht voor 4,10€. Stond bij reformspullen, havermout...
Bedankt voor de tip.
Bedankt voor de tip.
- Zeeuwsmeisje
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 6 times
Nog bedankt voor de tip.
Gisteren gekocht en ingediend en dezelfde avond alweer bijgeschreven op mijn rekening!
Gisteren gekocht en ingediend en dezelfde avond alweer bijgeschreven op mijn rekening!
Had jij een bevestigingsmail gekregen? Ik namelijk niet.Zeeuwsmeisje schreef: ↑za 01 jun 2019, 11:55 Nog bedankt voor de tip.
- tequilacin
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik ook niet!emma1980 schreef: ↑za 01 jun 2019, 12:22Had jij een bevestigingsmail gekregen? Ik namelijk niet.Zeeuwsmeisje schreef: ↑za 01 jun 2019, 11:55 Nog bedankt voor de tip.
Hier tweemaal meegedaan enkele weken geleden, andere gegevens voor mijn moeder en mij maar nog nergens reactie of cashback gehad... Meer mensen hier last van?
In de voorwaarden stond dat ze pas 30 juni terugbetalen.