Kans op gratis testen Iglo Roerbaksensatie
Re: Kans op gratis testen Iglo Roerbaksensatie
Hier ook nog geen mail binnen. Zoveel mails moeten vast in een aantal shifts verzonden worden
Of je ook een 750 g voordeel verpakking mag kopen, er staat één van de 14 roerbaksensaties, maar er zijn 16.
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
Er gaat bij ons ook getest worden, mazzel, gisteren mail ontvangen.
Nu bij de Plus in de aanbieding voor € 2.99, deze actie loopt van zo 04 aug tot en met za. 10 aug.
Bij mijn Plus hebben ze (maar) 5 smaken, maar de grotere wellicht meer.
Nu bij de Plus in de aanbieding voor € 2.99, deze actie loopt van zo 04 aug tot en met za. 10 aug.
Bij mijn Plus hebben ze (maar) 5 smaken, maar de grotere wellicht meer.
- tequilacin
Gisteren ingediend. Vreemd dat men geen kassabon vraagt, want de prijzen verschillen nogal.
Ook heb ik geen emailbevestiging gekregen.
Misschien dat ze de adviesprijs voor de gekozen variant uitbetalen?tequilacin schreef: ↑do 08 aug 2019, 16:21 Gisteren ingediend. Vreemd dat men geen kassabon vraagt, want de prijzen verschillen nogal.
-
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 7 times
zat ook op de automatische piloot[: kassabon scannen/fotograferen. Maar het staat er ook wel in de voorwaarden, of eingelijk niet dat je de kassabon
moet insturen. Prima zo, wachten af. Enne zo'n bonenstengel die lekker meegeroerbakt was heeft geen toegevoegde waarde, je kunt er niet eens mee flossen.
moet insturen. Prima zo, wachten af. Enne zo'n bonenstengel die lekker meegeroerbakt was heeft geen toegevoegde waarde, je kunt er niet eens mee flossen.