Treetz test en gta website
Re: Treetz test en gta website
Er zijn inmiddels een aantal nieuwe producten toegevoegd aan de lijst.
Ja voor die optimel salade zijn veel liefhebbers ahum ik sla even over
Hier de eerste afgekeurd vanwege foutieve bon. Alleen het prbleem is dat ze bij de kassa de verkeerde tandpasta hebben aangeslagen
De lucovitaal man en vrouw zijn beide goedgekeurd. Manlief is blij met zijn vitamine pilletjes hahaha
Ik had 5 producten gekocht en en ik kan weer nieuwe producten kiezen. Waaronder Royal canin voer met een GTA van 50%, Oral B junior smart (50 % cashback) en Breze ei/bieslook (ook 50 %) en de hitterbal (100% cashback)
Hier de eerste afgekeurd vanwege foutieve bon. Alleen het prbleem is dat ze bij de kassa de verkeerde tandpasta hebben aangeslagen
De lucovitaal man en vrouw zijn beide goedgekeurd. Manlief is blij met zijn vitamine pilletjes hahaha
Ik had 5 producten gekocht en en ik kan weer nieuwe producten kiezen. Waaronder Royal canin voer met een GTA van 50%, Oral B junior smart (50 % cashback) en Breze ei/bieslook (ook 50 %) en de hitterbal (100% cashback)
Groet,
Marieke
Marieke
Wie heb de Bieze Ei salade 50 % groente
al gevonden ? zou die mij een pb willen sturen ?
graag z.s.m.voordat de tijd verstreken is voor indienen !
al gevonden ? zou die mij een pb willen sturen ?
graag z.s.m.voordat de tijd verstreken is voor indienen !
Ook niet gevonden, was er achteraf blij om. Nadat de 5 dagen tijd verstreken waren kon ik met een betere campagne meedoen. (Waren er weer bij gekomen)
Nu met de 6e campagne bezig (de 2 andere campagnes die er nu zijn, zijn niet zo interessant voor me) na validatie van de eerdere 5 deelnames .
Had je de vitamines allebei op 1 bon?Marieke schreef: ↑vr 18 okt 2019, 20:47 Ja voor die optimel salade zijn veel liefhebbers ahum ik sla even over
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Krijg je dan geen oranje balk meer met maximaal 5 cashback-campagnes?ikka schreef: ↑vr 18 okt 2019, 23:52Ook niet gevonden, was er achteraf blij om. Nadat de 5 dagen tijd verstreken waren kon ik met een betere campagne meedoen. (Waren er weer bij gekomen)
Nu met de 6e campagne bezig (de 2 andere campagnes die er nu zijn, zijn niet zo interessant voor me) na validatie van de eerdere 5 deelnames .
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
Wel weer een balk met maximaal 5 cashback-campagnes, maar dit is dan de tweede serie van 5 cashback campagnes.liamito schreef: ↑za 19 okt 2019, 11:20Krijg je dan geen oranje balk meer met maximaal 5 cashback-campagnes?ikka schreef: ↑vr 18 okt 2019, 23:52Ook niet gevonden, was er achteraf blij om. Nadat de 5 dagen tijd verstreken waren kon ik met een betere campagne meedoen. (Waren er weer bij gekomen)