YES! noten- en fruitrepen gratis bij AH
-
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 7 times
YES! noten- en fruitrepen gratis bij AH
https://www.nestlepromoties.nl/promotie/YES!/index.html
Koop één van de YES! 3packs* bij Albert Heijn;
Bewaar uw kassabon;
Vul hieronder uw gegevens in en ontvang het volledige aankoopbedrag** retour op basis van de landelijke verkoopadviesprijs.
Koop één van de YES! 3packs* bij Albert Heijn;
Bewaar uw kassabon;
Vul hieronder uw gegevens in en ontvang het volledige aankoopbedrag** retour op basis van de landelijke verkoopadviesprijs.
-
Re: YES! noten- en fruitrepen gratis bij AH
gaat veels te snel op! met soeppakketen zat ik er ook al naast...
Dank je voor de tip. lekkere repen, die normaal veel te duur zijn. laatst mocht je ze bij onze AH proeven. Nu dus gekocht.
Is toch nog gewoon beschikbaar? 51% zie ik.klompjes12 schreef: ↑di 05 nov 2019, 14:25 gaat veels te snel op! met soeppakketen zat ik er ook al naast...
- Zeeuwsmeisje
Ik was ook te laat voor een soeppakket. Maar gelukkig wel op tijd voor deze repenklompjes12 schreef: ↑di 05 nov 2019, 14:25 gaat veels te snel op! met soeppakketen zat ik er ook al naast...
De teller staat na 1 dag al op 51%. Dat gaat inderdaad heel snel. Als je vandaag nog in de buurt van een AH komt, zou ik ze zeker kopen als ik jou was (en voor de zekerheid voor het afrekenen wel even checken of je de bon nog kunt indienen)!
Kan toch niet... vanmiddag sta ik in de winkel, nog 61%. Nu ben ik thuis en kan ik ze al niet meer indienen...
Wilde een mailtje sturen maar via de contact pagina krijg ik steeds een foutmelding.
Wilde een mailtje sturen maar via de contact pagina krijg ik steeds een foutmelding.