Net lukte het mij zonder problemen.
Probeer Flora Plant GRATIS
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
Heb het vandaag uitbetaald gekregen. Ik had het 30 mei bij de AH gekocht.
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
vandaag bericht gekregen van Upfield
betreffende kassabon van 2,49 van Plus.
eerst was de prijs te hoog, daarna zou de kassabon 2x gebruikt zijn.
Maar nu een bericht dat ik a.s. vrijdag het geld terug krijg.
betreffende kassabon van 2,49 van Plus.
eerst was de prijs te hoog, daarna zou de kassabon 2x gebruikt zijn.
Maar nu een bericht dat ik a.s. vrijdag het geld terug krijg.
-
- Berichten: 1459
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
Net mail gehad
Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.
Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.
Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?
Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.
Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.
Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?
Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
Het cashback bedrag is afkomstig van Magneds Trading BV
Hun contactgegevens tref je onderaan deze pagina https://magneds.com/
Contactgegevens Upfield:
careline. upfield@ upfield. com
Hun contactgegevens tref je onderaan deze pagina https://magneds.com/
Contactgegevens Upfield:
careline. upfield@ upfield. com
Miranda schreef: ↑vr 12 jun 2020, 16:04 Net mail gehad
Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.
Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.
Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?
Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
als je de site van Upfield opstart,
zie je linksboven staan: contact. Daar aanklikken.
Dan krijg je een contactformulier te zien, dat je moet invullen.
Ze willen wel veel gegevens van je hebben, van het product enz. enz.
Staat er allemaal in het Engels, maar je kan de taal ook aanpassen naar het Nederlands.
zie je linksboven staan: contact. Daar aanklikken.
Dan krijg je een contactformulier te zien, dat je moet invullen.
Ze willen wel veel gegevens van je hebben, van het product enz. enz.
Staat er allemaal in het Engels, maar je kan de taal ook aanpassen naar het Nederlands.
-
- Berichten: 1459
- Lid geworden op: wo 01 okt 2014, 18:50
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Probeer Flora Plant GRATIS
Shiven schreef: ↑vr 12 jun 2020, 16:30 Het cashback bedrag is afkomstig van Magneds Trading BV
Hun contactgegevens tref je onderaan deze pagina https://magneds.com/
Contactgegevens Upfield:
careline. upfield@ upfield. com
Miranda schreef: ↑vr 12 jun 2020, 16:04 Net mail gehad
Helaas is je aanvraag niet goedgekeurd en kunnen we niet overgaan tot betaling. Onze medewerker heeft daarover het volgende bericht geschreven: Helaas, de bon is niet goed leesbaar. Probeer het nog een keer met een duidelijke en scherpe foto.
Heb je hier vragen over, bekijk dan de Veelgestelde Vragen van de geld-terug-actie of neem contact op met onze klantenservice. Zij kijken graag met je mee.
Vreemd, vreemd ik had de bon nog opgeslagen in m’n fotoalbum en die is zo duidelijk als wat!?
Waar mailen jullie heen? Het is een no reply mailadres.
Dit mailadres bestaat niet helaas en met .nl ook niet helaas. Het contactformulier ingevuld maar ik heb liever een mailadres zodat ik op hun mail kan antwoorden.