Vreemd dat ik dan via Facebook bericht kreeg, dat ik de ontvangen bon zonder streepjescode gewon kan gebruiken. Ze hebben toch geen eenduidig beleid.
Coop luisterpanel
Re: Coop luisterpanel
Ik zette hier al eerder de tip neer om contact te leggen via Facebook Messenger, de meest directe en snelle manier, en niet alleen bij Coop!
Inmiddels is er alweer een nieuw onderzoek om in te vulllen!
"Dit keer willen we graag jouw mening horen over Coop spaaracties en voorlezen. Meedoen aan het onderzoek duurt maximaal 6 minuten. De uiterlijke invuldatum is zondag 23 augustus 2020."
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 2 times
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 9 times
Re: Coop luisterpanel
Hier werkte de streepjescode uit de coupon verkregen via facebook ook niet goed. Uiteindelijk kreeg ik het brood wel gratis mee, en zijn ze nog doorgegaan met de chef om het in hun kassa goed te krijgen.
Normaal heeft onze kleine Coop-compact deze broden niet. Vorige week hadden ze er extra besteld en kwam er niemand met de bon, nu hadden ze er toevallig 1 omdat een klant er één besteld had, en ze moeten er altijd minimaal 2 bestellen.
Normaal heeft onze kleine Coop-compact deze broden niet. Vorige week hadden ze er extra besteld en kwam er niemand met de bon, nu hadden ze er toevallig 1 omdat een klant er één besteld had, en ze moeten er altijd minimaal 2 bestellen.
-