lydiam1 schreef: ↑wo 30 sep 2020, 22:25
Ik zie dat de Bonduelle actie nu wel in het lijstje staat. Houdt dit in dat deze actie mogelijk is met een Nederlands IBAN nummer?
Ik ga komend weekend boodschappen doen in Duitsland als dat corona-technisch nog mag, dus dan kan ik weer eens op zoek naar alle Duitse acties
Dat dacht ik eerst ook, maar schijnbaar zijn de voorwaarden aangepast en kan je het nu alleen nog maar met een Duitse IBAN doen. Ik haal het weg.
Vraagje±
bijv bij de Ariel. Daar staat in voorwaarden het volgende: "Zudem benötigt der Endverbraucher zur Teilnahme an der Aktion entsprechendes Handy- Gerät, um mittels SMS seine Identität zu bestätigen. "
Je krijgt een SMS.
Heb je met ontvangen van SMS ervaring= Doe je dat op je nederlandse 06 ?
Nederlands 06 nummer gebruiken is blijkbaargeen probleem
Maar heeft er iemand mee kunnen doen met een Nederlands adres ? Ben benieuwd...
Bij meerdere acties vul je namelijk je gehele adres niet in, en mag je IBAN/BIC ook uit Europa komen, dus hoe controleren ze dan of je eventueel een Nederlandse zou zijn
Nederlands 06 nummer gebruiken is blijkbaargeen probleem
Maar heeft er iemand mee kunnen doen met een Nederlands adres ? Ben benieuwd...
Bij meerdere acties vul je namelijk je gehele adres niet in, en mag je IBAN/BIC ook uit Europa komen, dus hoe controleren ze dan of je eventueel een Nederlandse zou zijn
Alvast bedankt voor een reactie
Groeten, Agnes1971
Dat controleren ze niet. Ze kijken of het een bankrekening in de SEPA of EU is, of het Duits of Nederlands is is niet relevant. Belangrijk is dat het een EU rekening is bzw. een rekening in de SEPA ruimte. En aan beide eisen voldoet een Nederlandse IBAN wel.