Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta
Re: Magioni bloemkool of courgette pizzabodem gta
Voor diegene die nog mee wilde doen, het lijkt alsof de actie is afgelopen. Het uploadveld is in ieder geval weg.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Ik denk dat het succes groter was dan ze ooit hadden bedacht. Vandaar ook dat lang niet alles in eerste instantie uitbetaald werd. Al heb ik het de 24e al ingediend. En sommige veel later en wel betaald. En sommige wel betaald van AH veel anderen niet. Dus de logica ben ik ook kwijt??
Bij mij was het eerst afgekeurd omdat schijnbaar het product niet op de bon stond, maar na contact via Messenger heb ik het geld geheel uitbetaald gekregen.
Ik heb mail gekregen dat ze mij niet uitbetalen, mijn iban nummer zou niet goed zijn. Geen idee wat er mis mee is. Ik heb ze het juiste nummer teruggemaild.
Op de website staat nu dat de actie afgelopen is.
Gezien de vele reacties hier heb ik de indruk dat het daar een groot zooitje is.
Op de website staat nu dat de actie afgelopen is.
Gezien de vele reacties hier heb ik de indruk dat het daar een groot zooitje is.
Ook WIJ kunnen Ons aan deze indruk niet onttrekken, daar Wij Ons tot op heden niet mochten verheugen over uitbetaling van het in het kader van onderhavige cashback-actie verschuldigde bedrag. Een en ander deed Ons besluiten per elektronische post een aanmaning aan Magioni Nederland B.V. te zenden, onder voorbehoud van alle rechten.
11 okt opgestuurd, vandaag het gehele bedrag ontvangen.
-
nog steeds niet gehad en ze reageren slecht/niet.
pizzadeeg maak je trouwens heel gemakkelijk zelf met (in het deeg): de kruiden, groeten, kaas, enz: wat jij zelf lekker vind. zonder e-nummers.
pizzadeeg maak je trouwens heel gemakkelijk zelf met (in het deeg): de kruiden, groeten, kaas, enz: wat jij zelf lekker vind. zonder e-nummers.
-
Ik had dus vorige week woensdag 2 mails terug dat het inmiddels verwerkt en uitbetaald was. Tot op heden is er nog niets op m’n rekening gestort. Wel vreemd als er gisteren blijkbaar wel een betaling is geweest. En de vorige keren zo te zien meestal op donderdag op de rekening stonden bij iedereen.feedbacknl schreef: ↑ma 26 okt 2020, 21:48 nog steeds niet gehad en ze reageren slecht/niet.
Heel vreemd!?
-
Ik zou het ook nog krijgen. Tot nu ook nog niet op mijn rekening.
-
Ik heb ze net weer gemaild en gelijk antwoord dat het vorige week is uitbetaald.Marie-Louise schreef: ↑di 27 okt 2020, 12:54 Ik zou het ook nog krijgen. Tot nu ook nog niet op mijn rekening.
Nou dat is wel heel erg raar als het nu nog niet op mijn rekening staat.
Ik snap er helemaal niets meer van!?