Cashback Duitsland
Re: Cashback Duitsland
Je moet bij iedere actie de voorwaarden even goed doorlezen.
Meestal voldoet een bankrekening in de EU maar soms is een Duitse bankrekening verplicht.
Vaak is jouw adres niet van belang maar soms is een adres in Duitsland verplicht.
Meestal voldoet een bankrekening in de EU maar soms is een Duitse bankrekening verplicht.
Vaak is jouw adres niet van belang maar soms is een adres in Duitsland verplicht.
-
- Berichten: 206
- Lid geworden op: zo 05 okt 2014, 21:13
- Been thanked: 1 time
Re: Cashback Duitsland
Ik doe ook graag mee aan buitenlandse acties.
Alléén wil ik men in dit topic wel graag erop wijzen dat reizen naar het buitenland alleen toegestaan is voor noodzakelijke reizen, op dit moment.
Dat zijn (helaas) geen GTA's...
Alléén wil ik men in dit topic wel graag erop wijzen dat reizen naar het buitenland alleen toegestaan is voor noodzakelijke reizen, op dit moment.
Dat zijn (helaas) geen GTA's...
Re: Cashback Duitsland
Dr. Oetker My Sweet Table, tot 31.01.2021 - https://www.oetker.de/my-sweet-table/gratis-probe Rewe 27
Na het invullen van het formulier kwam er steeds te staan: Fehler
Fehler bei der Verarbeitung Ihrer Anforderung.
Heb gemaild en moest het met een andere browser proberen. Hebben we gedaan, maar ook dit helpt niet. Hij blijft deze melding geven.
Ik weet niet wat er verkeerd is.
Na het invullen van het formulier kwam er steeds te staan: Fehler
Fehler bei der Verarbeitung Ihrer Anforderung.
Heb gemaild en moest het met een andere browser proberen. Hebben we gedaan, maar ook dit helpt niet. Hij blijft deze melding geven.
Ik weet niet wat er verkeerd is.
Re: Cashback Duitsland
Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.
Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
Re: Cashback Duitsland
We hebben gisteren ook alles geprobeerd, laptop, telefoons etc, Niets lukte ( om gek van te worden..)Simon schreef: ↑di 10 nov 2020, 10:43 Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.
Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
Heb ze dus nu ook een mail verstuurd met de vraag of ik idd niet een screenshot kan sturen. Wacht het af.
In elk geval bedankt voor je antwoord Simon
Re: Cashback Duitsland
Ik heb het op 17 september via Firefox Mobile op mijn Android telefoon ingestuurd. Ook het insturen van de kassabon ging zover goed. Maar E-Mail sturen kan helpen. Hopelijk krijg je snel bericht!Ellis schreef: ↑di 10 nov 2020, 12:42We hebben gisteren ook alles geprobeerd, laptop, telefoons etc, Niets lukte ( om gek van te worden..)Simon schreef: ↑di 10 nov 2020, 10:43 Je kunt het proberen met een andere telefoon/laptop/computer. Als dat ook niet werkt, zou ik een mail sturen met een screenshot van de foutmelding.
Ich habe beim Einsenden des Kassenbons ein Problem, was kann ich tun?
Bitte setze Dich mit uns über mysweettable@oetker.de in Verbindung und beschreibe genau das Problem. Solltest Du Fehlermeldungen angezeigt bekommen, sende hiervon gerne einen Screenshot sowie Angaben zum verwendeten Browser und Gerät mit.
Heb ze dus nu ook een mail verstuurd met de vraag of ik idd niet een screenshot kan sturen. Wacht het af.
In elk geval bedankt voor je antwoord Simon
Re: Cashback Duitsland
@AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://www.tempo-world.com/de-de/aktue ... d-zurueck/
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://www.tempo-world.com/de-de/aktue ... d-zurueck/
Re: Cashback Duitsland
Thanks voor de tip! Had het zelf al gekocht, maar niet erbij gezet om het potentieel geen gehele cashback kan worden (hangt natuurlijk ervan af waar je het koopt).Simon schreef: ↑vr 13 nov 2020, 11:13 @AmeGrunn
Volgens mij staat de volgende actie nog niet in jouw lijst.
https://www.tempo-world.com/de-de/aktue ... d-zurueck/
Re: Cashback Duitsland
Ja klopt, voor een gehele cashback is het even puzzelen.
Ik had de light box 60 voor 1,45 en de klassik 15x10 voor 1,65, dus totaal 3,10 en dat is binnen de max van 3,33.
Ik had de light box 60 voor 1,45 en de klassik 15x10 voor 1,65, dus totaal 3,10 en dat is binnen de max van 3,33.
Re: Cashback Duitsland
Heeft iemand het geld van Air wick Botanica ( DM shop) al terug?
Heb het 5 nov. ingediend.
Er staat wel dit erbij: Kaufen Sie hierzu im Aktionszeitraum vom 01.09. - 30.11.2020 BOTANICA by Air Wick Produkte und laden Sie anschließend bis zum
31.12.2020 hier Ihren Kaufbeleg hoch.
Zouden ze pas na de 31e uitbetalen?
Heb het 5 nov. ingediend.
Er staat wel dit erbij: Kaufen Sie hierzu im Aktionszeitraum vom 01.09. - 30.11.2020 BOTANICA by Air Wick Produkte und laden Sie anschließend bis zum
31.12.2020 hier Ihren Kaufbeleg hoch.
Zouden ze pas na de 31e uitbetalen?