Treetz is back!
Treetz is back!
Beste mensen,
de Treetz app is terug! Ik kreeg zonet een e-mail.
Google Play: https://play.google.com/store/apps/deta ... mob.treetz
Je moet wel een nieuwe account aanmaken. De oude werkt niet.
de Treetz app is terug! Ik kreeg zonet een e-mail.
Google Play: https://play.google.com/store/apps/deta ... mob.treetz
Je moet wel een nieuwe account aanmaken. De oude werkt niet.
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Treetz is back!
Ik had ook een mail en ik heb me ingeschreven en alles ingevuld naam/banknummer etc ik heb toch echt niets overgeslagen toch kan ik nergens aan deelnemen.
Ik krijg telkens de melding ‘het spijt me maar u kunt nu niet deelnemen’ ‘U dient uw profiel in te vullen binnen de parameters van de applicatie’.
Wat daar dus mee bedoeld wordt?
Ik krijg telkens de melding ‘het spijt me maar u kunt nu niet deelnemen’ ‘U dient uw profiel in te vullen binnen de parameters van de applicatie’.
In je profiel IBAN/BIC aangeven, dan lukt het.Miranda schreef: ↑ma 09 nov 2020, 18:01 Ik had ook een mail en ik heb me ingeschreven en alles ingevuld naam/banknummer etc ik heb toch echt niets overgeslagen toch kan ik nergens aan deelnemen.
-
Is allemaal al ingevuld!AmeGrunn schreef: ↑ma 09 nov 2020, 18:06In je profiel IBAN/BIC aangeven, dan lukt het.Miranda schreef: ↑ma 09 nov 2020, 18:01 Ik had ook een mail en ik heb me ingeschreven en alles ingevuld naam/banknummer etc ik heb toch echt niets overgeslagen toch kan ik nergens aan deelnemen.
Ik heb het op mijn telefoon ingevuldMiranda schreef: ↑ma 09 nov 2020, 18:01 Ik had ook een mail en ik heb me ingeschreven en alles ingevuld naam/banknummer etc ik heb toch echt niets overgeslagen toch kan ik nergens aan deelnemen.
Heb je in "mijn profiel" geslacht, leeftijdscategorie, aantal personen huishouden en arbeidsgegevens ingevuld
-
- Been thanked: 2 times
je kunt/moet ook ergens een land selecteren, Frankrijk stond bij mij ingesteld en kon gewijzigd worden in Nederland of België
-
Ik kan op de Ipad meedoen. Zie een hele lijst met producten met 100% cashback. Heb zojuist twee producten van Lucovitaal besteld. Is nu 1+1 gratis op die producten dus straks 4 potten voor niks.