Treetz is back!
Re: Treetz is back!
Ik heb nu een aantal terugbetalingen gehad van de eerste ronde campagnes, maar wacht nog op meer terugbetalingen. Nu kreeg ik vandaag een email van Treetz dat de bank om meer persoonlijke gegevens vraagt, voordat ze de betalingen kunnen voldoen. Heeft iemand anders ook zo'n email gehad?
-
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Nee?Ava schreef: ↑vr 27 nov 2020, 15:34 Ik heb nu een aantal terugbetalingen gehad van de eerste ronde campagnes, maar wacht nog op meer terugbetalingen. Nu kreeg ik vandaag een email van Treetz dat de bank om meer persoonlijke gegevens vraagt, voordat ze de betalingen kunnen voldoen. Heeft iemand anders ook zo'n email gehad?
-
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 5 times
Vreemd, phishing? Controleer aub ff goed.Ava schreef: ↑vr 27 nov 2020, 15:34 Ik heb nu een aantal terugbetalingen gehad van de eerste ronde campagnes, maar wacht nog op meer terugbetalingen. Nu kreeg ik vandaag een email van Treetz dat de bank om meer persoonlijke gegevens vraagt, voordat ze de betalingen kunnen voldoen. Heeft iemand anders ook zo'n email gehad?
De afzender is contactnl@treetz.club, dus dat lijkt te kloppen. Ook heb ik ze via de app een berichtje gestuurd en daar hebben ze ook op geantwoord dat mijn bank meer persoonlijke info wilt, voordat Treetz de betalingen kan voldoen. Treetz zegt dat ze hier niet veel aan kunnen doen en dat banken soms om meer info vragen om witwassen te voorkomen. Maar we praten hier om een bedrag van €2, gaan banken dan echt om extra info vragen?
Ik vond dit nogal vreemd want dit is nog nooit eerder voorgekomen, vandaar dat ik me afvroeg of iemand anders ook zo'n email had gehad.
Ik vond dit nogal vreemd want dit is nog nooit eerder voorgekomen, vandaar dat ik me afvroeg of iemand anders ook zo'n email had gehad.
Is het misschien een speciale rekening, bijvoorbeeld een spaarrekening waar het geld naartoe moet?