Famke schreef: ↑wo 02 dec 2020, 20:12
Zeker weten Greetje. Zij hebben mij van alles gevraagd eerst van alles nog te proberen en zullen het nu ook handmatig nakijken en zn overmaken. Het heeft zo met de Danio even geduurd, maar stond eindelijk vandaag toch op de rekening.
Zelfde ervaring hier. De ingebouwde tikkie scanner werkt in veel gevallen niet goed.
Vervolgens ben je gedwongen om de Tikkie klantenservice te benaderen. Ze vragen dan opnieuw te proberen met een donkere achtergrond en dichter bij in te zoomen. Uiteindelijk werkt dit ook allemaal niet, omdat de scanner niet goed is. Klantenservice is wel vriendelijk, maar het is erg omslachtig en ook geen duidelijk ticket of referentie nummer als ze het handmatig gaan oplossen....
Een platform als Scoupy doet dit dan slimmer door de herkenningssoftware niet in de app zelf te bouwen, maar in de backoffice systemen. Veel minder problemen / gezeur mee...
Famke schreef: ↑wo 02 dec 2020, 20:12
Zeker weten Greetje. Zij hebben mij van alles gevraagd eerst van alles nog te proberen en zullen het nu ook handmatig nakijken en zn overmaken. Het heeft zo met de Danio even geduurd, maar stond eindelijk vandaag toch op de rekening.
Zelfde ervaring hier. De ingebouwde tikkie scanner werkt in veel gevallen niet goed .
Vervolgens ben je gedwongen om de Tikkie klantenservice te benaderen. Ze vragen dan opnieuw te proberen met een donkere achtergrond en een close-up van de bon. Uiteindelijk werkt dit ook allemaal niet, omdat de scanner niet goed is. Klantenservice medewerkers zijn wél vriendelijk, maar het is erg omslachtig. Helaas zijn ze ook niet geneigd om je feedback door te sturen naar het ontwikkel team. Ze geven aan dat het probleem vaak aan de eindgebruiker ligt. Dan rest er niets anders dan een negatieve review over de Tikkie app te plaatsen in de App store.
Een platform als Scoupy doet dit dan slimmer door de herkenningssoftware niet in de app zelf te bouwen, maar in de backoffice systemen. Veel minder problemen / gezeur mee...
Gewoon nergens te krijgen die kruidnoten van Bolletje.
Bij Jumbo's alleen maar huismerk Jumbo en alleen de luxere varianten van Bolletje
Bij Plus alleen maar huismerk Plus
Bij Albert Heijn alleen maar huismerk A.H
Al die display's zijn zo goed als leeg.
Lois schreef: ↑do 03 dec 2020, 14:55
Gewoon nergens te krijgen die kruidnoten van Bolletje.
Bij Jumbo's alleen maar huismerk Jumbo en alleen de luxere varianten van Bolletje
Bij Plus alleen maar huismerk Plus
Bij Albert Heijn alleen maar huismerk A.H
Al die display's zijn zo goed als leeg.
Klopt Lois. hier hetzelfde, geen bolletje 200 gram te vinden, AH, kruidvat, Jumbo
Jammer..
Scannen in delen gaf hier ook de melding dat de bon al was gebruikt wat absoluut niet kon. Had dinsdagavond al problemen met het vinden. Ben toen gelijk na de melding hier naar de winkels gegaan omdat ik verwachte dat ze nog wel eens snel konden gaan ivm alle 1+1 acties ed. Bij de AH na lang zoeken gelukkig gevonden.
Famke schreef: ↑do 03 dec 2020, 16:47
Scannen in delen gaf hier ook de melding dat de bon al was gebruikt wat absoluut niet kon. Had dinsdagavond al problemen met het vinden. Ben toen gelijk na de melding hier naar de winkels gegaan omdat ik verwachte dat ze nog wel eens snel konden gaan ivm alle 1+1 acties ed. Bij de AH na lang zoeken gelukkig gevonden.
Op deze manier zijn de Tikkie acties gewoon niet klantvriendelijk.
Klacht/feedback doorgeven over de gebrekkige cashback functie in de Tikkie app kan via de Play/App Store
Famke schreef: ↑do 03 dec 2020, 16:47
Op deze manier zijn de Tikkie acties gewoon niet klantvriendelijk.
Klacht/feedback doorgeven over de gebrekkige cashback functie in de Tikkie app kan via de Play/App Store
Nee, al doen ze hun best via wa. Maar ze wilden nu allerlei opties eerst die ik af ging.
En eigenlijk wel slimme actie van Tikkie daar de kruidnoten van Bolletje zo de winkel zeker snel uitgaan, al was het een stuk klantvriendelijker geweest als ze meerdere merken en varianten hadden genomen en/of het minder vlak voor Sinterklaas hadden gedaan.
Zelfde probleem als bij de Yes actie. Hij blijft zeggen dat de bon al gebruikt is. Ja, hoe dan? Zijn tovenaars in mijn telefoon gekropen en hebben de bon ingestuurd? Er zit echt een serieuze fout in Tikkie.
Voor de Groningers: in de binnenstad is het niet meer te vinden, maar bij de AH Hoogkerk is het nog volop verkrijgbaar. Zag het ook bij de AH to Go op het hoofdstation.
AmeGrunn schreef: ↑do 03 dec 2020, 19:43
Zelfde probleem als bij de Yes actie. Hij blijft zeggen dat de bon al gebruikt is. Ja, hoe dan? Zijn tovenaars in mijn telefoon gekropen en hebben de bon ingestuurd? Er zit echt een serieuze fout in Tikkie.
Voor de Groningers: in de binnenstad is het niet meer te vinden, maar bij de AH Hoogkerk is het nog volop verkrijgbaar. Zag het ook bij de AH to Go op het hoofdstation.
Correcte vaststelling. De Tikkie app is eigenlijk niet volwassen genoeg voor de cashback acties. Laten ze een voorbeeld nemen aan Scoupy. Daar hebben ze deze technologie wel goed op orde...
Blijf het zeggen: plaats kritische feedback over deze feature in de Play / App Store. Hopelijk worden de ontwikkelaars dan echt bereikt om deze functie significant in de Tikkie app te verbeteren.