Via Tikkie app: gratis Yes!Proteïne reep bij AH to Go of Etos

Praat in het gratis forum over alles dat met gratis producten te maken heeft.
ikka
Has thanked: 5 times

Via Tikkie app: gratis Yes!Proteïne reep bij AH to Go of Etos

Bericht door ikka »

Herken je dat, dat je met het thuiswerken van nu sneller naar de ‘lekkere dingen’ la grijpt. Helaas zijn dat niet altijd de voedzame producten. Daarom hebben wij iets nieuws ontwikkeld: YES! plantaardige proteïne repen, een lekker en voedzaam tussendoortje. Helemaal plantaardig, vegetarisch en glutenvrij. Verkrijgbaar in 2 smaken en je kunt ze zelfs nu gratis proberen!

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe repen en vieren dat graag met jou. Daarom kan je ’m nu tijdelijk gratis uitproberen met behulp van de Tikkie app! Hoe je dat doet? Download de Tikkie app, scan vervolgens de QR code hieronder om naar de actie te gaan. Koop daarna een van onze repen bij de AH to Go of Etos en scan je bon om je aankoopbedrag terug te krijgen. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe repen en vieren dat graag met jou. Daarom kan je ’m nu tijdelijk gratis uitproberen met behulp van de Tikkie app! Hoe je dat doet? Download de Tikkie app, klik op onderstaande button en ga direct naar de actie in de Tikkie app. Koop daarna een van onze repen bij de AH to Go of Etos en scan je bon om je aankoopbedrag terug te krijgen.

Heb je een vriend of vriendin die deze nieuwe YES! proteïne reep ook moet proberen? Tik je Tikkie dan door in de Tikkie app. Ook zij krijgen dan een heerlijke YES! reep cadeau!

Onze nieuwe repen bevatten 10 gram plantaardige proteïne die afkomstig zijn uit erwten en noten. Heerlijk als tussendoortje voor onderweg of herstel na het sporten. Ben jij gek op noten en fruit en ga je voor de combinatie knapperige cashewnoten met smaakvolle blauwe bessen onder een laagje pure chocolade? Of ga je voor de krokante amandelen, knapperige pinda’s en pure chocolade? Een traktatie voor jezelf, op ieder moment van de dag.

175448.jpg
175448.jpg (48.84 KiB) 3321 keer bekeken
greetje11
Has thanked: 86 times
Been thanked: 22 times

Re: Via Tikkie app: gratis Yes!Proteïne reep bij AH to Go of Etos

Bericht door greetje11 »

Deze bon doet t feilloos.
Gekocht bij Etos
AmeGrunn
Been thanked: 1 time

Bericht door AmeGrunn »

Deze bon is waardeloos! Ik heb hem nu al 10x geprobeerd te uploaden (gekocht bij AH to Go), maar elke keer zegt ie dat de bon al gebruikt is.
Hoe kan dat als ik de bon nog niet eens geupload heb? :evil:
Famke
Has thanked: 37 times
Been thanked: 39 times

Bericht door Famke »

AmeGrunn schreef: do 03 dec 2020, 19:33 Deze bon is waardeloos! Ik heb hem nu al 10x geprobeerd te uploaden (gekocht bij AH to Go), maar elke keer zegt ie dat de bon al gebruikt is.
Zelfde had ik gisteren. Enige optie is contact via wa. :(
AmeGrunn

Bericht door AmeGrunn »

Famke schreef: do 03 dec 2020, 19:40
AmeGrunn schreef: do 03 dec 2020, 19:33 Deze bon is waardeloos! Ik heb hem nu al 10x geprobeerd te uploaden (gekocht bij AH to Go), maar elke keer zegt ie dat de bon al gebruikt is.
Wa? :?:
monique33
Has thanked: 21 times

Bericht door monique33 »

AmeGrunn schreef: do 03 dec 2020, 19:44
Famke schreef: do 03 dec 2020, 19:40
Wa? :?:
WhatsApp 😉
Banyu

Bericht door Banyu »

Misschien moeten ze eerst de klachten van bolletje actie maar eens oplossen... Ik ga m niet halen iniedergeval
Banyu

Bericht door Banyu »

Ligt aan hen zelf, met bolletje precies hetzelfde probleem, terwijl de bon 5 minuten oud was. :/
Stefan01

Bericht door Stefan01 »

Banyu schreef: do 03 dec 2020, 22:10
Ligt aan hen zelf, met bolletje precies hetzelfde probleem, terwijl de bon 5 minuten oud was. :/
En mijn indruk is dat een negatieve Tikkie app review over deze specifieke functionaliteit in de Play/App Store wél impact heeft.
Het is niet goed geprogrammeerd, maar bij de klantenservice gaan ze elke keer vanuit dat het probleem bij de eindgebruiker ligt... :shock:

#feedback #kritiek #verbeteren_applicatie
Ankie

Bericht door Ankie »

Probeer eens een foto van de bon te maken met de flitser aan. De randen goed in het kader en als de bon te lang is zo nodig extra foto's maken aan de onderkant.

Mijn eerste poging met bon van Etos gaf ook aan dat de bon al gebruikt was maar met de flitser aan doet hij het wel.
Plaats reactie