Treetz is back!
-
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 38 times
Re: Treetz is back!
Ik zie Etos Baby bad en Huidolie, Etos 24h daycreamgel en Etos vit D3 hoog olie via Alle (edit: nog 3 via de verschillende tabbladen) maar alle waren supersnel vergeven.
-
Ik heb ook geen mail gehad. Vanmorgen om 7 uur waren er geen nieuwe acties. En om 11 uur waren er nog maar 3, de rest was al weg.
-
Is er een handige manier om de nieuwe acties te zien of is het gewoon alles langs gaan wat al blauw is ?
Bij mij is alles blauw, alleen swisse collageen 50% staat er. en staat gedaan bij. dat betekent toch dat alles al weg is, of moet je toch bij dat blauwe kijken?
Famke, hoelaat was dat ongeveer dat alles al vergeven was?
-
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 7 times
Niet dat ik weet. Maar de acties uit de eerste en tweede ronde zijn uit de app gehaald dus je bent momenteel snel klaar. Ik zag 6 acties met 'einde over 50 dag(en)'.Marie-Louise schreef: ↑vr 08 jan 2021, 18:54Is er een handige manier om de nieuwe acties te zien of is het gewoon alles langs gaan wat al blauw is ?
-
Dank voor je antwoord.liamito schreef: ↑vr 08 jan 2021, 19:04Niet dat ik weet. Maar de acties uit de eerste en tweede ronde zijn uit de app gehaald dus je bent momenteel snel klaar. Ik zag 6 acties met 'einde over 50 dag(en)'.Marie-Louise schreef: ↑vr 08 jan 2021, 18:54Is er een handige manier om de nieuwe acties te zien of is het gewoon alles langs gaan wat al blauw is ?
Bij mij staan de oude acties er ook nog in, in blauw en dan kun je aanklikken laat zien. Moet ik de app updaten ?
Jammer. Vanmiddag nog gekeken toen waren ze allemaal al weg. Hebben er niet veel blijkbaar